  • Data: 2009-08-27 07:57:57
    Temat: Re: Rysa na obiektywie - Powershot G9
    Od: Piotr <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 26 Aug 2009 07:26:15 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Efekty widać nawet na LCD zanim się zdjęcie zrobi...
    > Zwłaszcza gdy jest bardzo jasno przed aparatem i światło
    > wpada bezpośrednie do obiektywu - robią się odblaski.

    No to ryska jest solidna, ja miałem kiedyś trochę posiekany obiektyw
    do Olympusa, ale to nie skutkowało widocznymi śladami na kliszy. Tyle,
    że to analog i ciężko tam było zobaczyć 1:1.
    Piotr
    PS. Faktycznie spróbuj zaczernić, nigdy tego nie robilem, ale brzmi
    bardzo sensownie, bo to nie ryskę widać tylko bliki.