    From: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Rynek pracy STM32
    Date: Mon, 18 Jul 2022 13:10:59 +0000 (UTC)

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:

    > No takie numery to tylko na PC możliwe, Gary Kildall w grobie się przewraca...
    > Bo nie sądzę, by był to 386 z ramdyskiem w extended memory ;>

    Nie był. 286.

    U mnie zaczęło się od przyspieszonego kursu na https://toxygen.net/avr/

    > A ciągle używasz tej samej wersji autotraxa?
    > To nie żart, kolega przez 15 lat pracy używał tego samego DOSowego.

    Tak. 1.61. Nie ma nowszej dla DOSa.

    A jak mnie najdzie na muzykę, to robię w FastTrackerze 2.

    > Czy jacyś rozsądni ludzie w fabrykach płytek odmawiają zmiany
    > "standardu" pliku?

    Miałem okres, gdy zajmowałem się elektroniką, nazwijmy to,
    półprofesjonalnie. To było ok. 2010 r. Wtedy zamawiałem płytki w Satland i
    Faldruku i nie robili problemów -- dostawali po prostu pliki .PCB i je
    sobie odpowiednio obrabiali. Jak byłoby teraz... nie wiem, sam robię swoje
    PCB, bo robię tylko pojedyncze projekty na własne potrzeby, tym bardziej,
    że przez ten czas dopracowałem sobie proces. Ale myślę, że jakby kręcili
    nosem, to eksport do Gerbera rozwiązałby problem.

    --
    Gdy dziewczyna powiedziała mi, że będę ojcem, od razu zacząłem myśleć o
    imieniu. Wybrałem Carlos i osiedliłem się w Meksyku.