  • Data: 2022-07-15 10:49:14
    Temat: Re: Rynek pracy STM32
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 15/07/2022 08:46, JDX wrote:
> [...]
    oved-dreaded-and-wanted-programming-scripting-and-ma
    rkup-languages.

    > Mnie się wydawało, że dowolny kernel z definicji jest bare metal. :-)
    > Chociaż wiem, że ilość kodu zależnego od CPU i okolic w jądrze systemu
    > ogólnego przeznaczenia, do tego potężnego ze względu na rozmiar kodu
    > źródłowego, jest mała czy wręcz znikoma.

    Dla mnie baremetal to raczej coś co działa bez OSa lub jakieś
    minimalistyczny OS. RTOS już się chyba nie zalicza do bare metal.
    Coraz więcej projektów wychodzi na RPI bare metal

    > Na temat Go wiem tyle, że istnieje taki język programowania. W każdym
    > razie zauważyłem, że istnieje jakaś ,,wojenka" Go vs. Rust, tzn. że
    > często są one porównywane.

    W Go siedze głęboko od 8 lat a początki miałem jeszcze przed wersją 1.0
    chyba.

    Do Rusta miałem kilka podejść i jakoś nigdy sie nie mogłem przekonać.
    Zawsze wyszło że w Go zrobie to prościej a wydajność nie jest wielkim
    problemem.

    c.