  • Data: 2022-07-14 14:39:34
    Temat: Re: Rynek pracy STM32
    Od: Piotr Wyderski <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Arnold Ziffel wrote:

    > No to jest bardzo dobry pomysł. Uciekam od PLN przewalutowując
    > oszczędności, ale dopóki zarabiam w PLN, to jest to tylko ratowanie tego,
    > co się da.

    Dla mnie to była sprawa krytyczna. Tak krytyczna, że byłem gotów
    poświęcić całkiem dobrą pracę, jeżeli nie da się przełączyć na
    stabilniejszą walutę, w tym przypadku GBP. I to zrobiłem, nie zwracając
    uwagi na pozytywne nastawienie do niej, sentymenty i próby zatrzymania.

    > Jak szukałeś?

    Nigdy nie szukałem pracy, więc nie doradzę, jak to się robi. Zawsze
    przychodził ktoś z propozycją, okazywała się ciekawa albo nie. W tym
    przypadku był to pracujący już tam kolega.

    > Co dokładnie robisz, i co oni robią?

    Pomagam zrobić najszybszą cloudową bazę danych na świecie. Co implikuje
    równoległość na wszystkich poziomach: wiele maszyn, wiele rdzeni, wiele
    równoległych jednostek arytmetyczno-logicznych (SIMD). Fajny koktajl
    wyczynowej algorytmiki i programowania w asemblerze, bo kompilator nie
    potrafi zrobić wektorowo potrzebnych cudów.

    Pozdrawiam, Piotr