  • Data: 2022-07-14 15:27:14
    Temat: Re: Rynek pracy STM32
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

    Arnold Ziffel <a...@h...invalid> napisał(a):
    > Generalnie nie podoba mi się idea, że każdy, kto zna moje nazwisko, od
    > razu będzie wiedział, gdzie pracuję. Od jakiegoś czasu staram się dbać
    > o prywatność w sieci (m.in. dlatego piszę jako Arnold Ziffel, czy jak
    > wcześniej Queequeg, a nie pod nazwiskiem, którego używałem w Usenecie
    > od 2000 r.).

    Aaaa, więc to Ty jesteś :)

    Myślę, że heby ma rację. Najważniejsze, żeby oferty spływały, więc zgadzać
    muszą się umiejętności i mniej więcej historia zatrudnienia. Ostatecznie
    nawet nie musisz odpowiadać na te oferty przez LinkedIn i tłumaczyć, że
    Arnold nie nazywa się Arnold. Przysyłane oferty i tak zwykle wiszą
    równolegle na innych portalach, więc LI można traktować jedynie jako taki
    agregator, a kontaktować się z HR innymi drogami.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/