  • Data: 2017-01-04 14:38:26
    Temat: Re: Rutynowa kontrola trzeźwości...
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.01.2017 o 13:10, Cynio pisze:

    > pomyliłeś ze stanem nietrzeźwości, bo stan wskazujący na spożycie alkoholu to stan
    "w którym zawartość alkoholu we krwi wynosi od 0,2 do 0,5 promila albo obecność
    alkoholu wynosi od 0,1 mg do 0,25 mg w 1 dm sześciennym wydychanego powietrza" i
    wcale daleko nie odbiega od przysłowiowej lampki wina

    Daj mu spokój. Dla niego każdy, kto spożyje dowolną ilość alkoholu to
    pijak. Jak już pisałem - koleś albo sam jest byłym alkoholikiem, albo
    miał jakieś przejścia z alkoholikami. Teraz go nie przekonasz - alkohol
    to zuo!!!

    Shrek.