-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Rutynowa kontrola trzeźwości...
Date: Sat, 24 Dec 2016 07:53:03 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 34
Message-ID: <o3l60c$et3$1@node1.news.atman.pl>
References: <o2vag7$a41$1@mx1.internetia.pl>
<f...@g...com>
<5853ab1b$0$15197$65785112@news.neostrada.pl>
<o38pe2$ov9$1@dont-email.me> <5857eca5$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
<o396o6$90h$2@node1.news.atman.pl>
<58582d6d$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>
<o39bk5$90h$6@node1.news.atman.pl>
<5858385c$0$5161$65785112@news.neostrada.pl>
<o39ftg$90h$7@node1.news.atman.pl>
<58591cd2$0$15201$65785112@news.neostrada.pl>
<o3c5ej$8g6$2@node2.news.atman.pl>
<585ac756$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
<o3el54$ik0$1@node1.news.atman.pl>
<585ae217$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>
<o3eqol$sl5$1@node2.news.atman.pl> <o3g7t0$ghu$1@node1.news.atman.pl>
<o3h0f5$vgp$4@node2.news.atman.pl> <o3k1i6$ces$2@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1482562380 15267 83.142.198.226 (24 Dec 2016 06:53:00
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 24 Dec 2016 06:53:00 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.5.1
In-Reply-To: <o3k1i6$ces$2@node1.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2596025
[ ukryj nagłówki ]W dniu 23.12.2016 o 21:31, Poldek pisze:
>> masz racje, ale ja nie o tym jak się mierzy promile, tylko że Francuz po
>> jednym piwie to prowadzi bez problemu a Polak to już się o pieszych
>> rozbija.
>
> We Francji jedno piwo to 0,25 l @ 4,5% alk.
> W Polsce jedno piwo to 0,5 l @ 5-6% alk.
Cały czas szukacie problemu tam gdzie go nie ma - promil jest promil. W
Francji piją wino do obiadu i nikt z tego problemu nie robi - u nas
jakies popłuczyny po alkoholikach od razu nawyzywają cię od alkoholików.
Ponoć najbliżsi nam kulturowo (nie tylko jeśli chodzi o picie ale
ogólnie) są Irlandczycy. Tam też jest 0,5. Ciekawe jak u nich wyglądają
statystyki.
Tworzycie jakieś teorie, że każde ograniczenie i opresja ze strony
państwa musi być jakoś dwukrotnie przegięta, bo ludzie wiedzą, że
ograniczenie jest z dupy i na 50 można śmiało 80, na 80 120 a na 100
140. A na 0,2 promila śmiało można 0,5, tylko nie nalezy się dać złapać.
I wiesz co - właśnie dokładnie tak jest. Teraz zastanów się jakie jest
właściwe rozwiązanie tego problemu. Jebać obywateli łącznie z wsadzaniem
ich do pierdla i nieszczeniem ich życia zawodowego za ograniczenia z
dupy wzięte (czy jazdę na rowerze po browarku), czy urealnić _wszystkie_
ograniczenia do właściwej wartości i pozdejmować wogole zbędne zakazy i
znaki?
Dalej będę twierdził, że ktoś, kto na dodatek nie ma żadnych twardych
argumentów (poza jak pozwolisz 0,5 to będą jeździli 1,0), gardłuje za
0,2 powinien spojrzeć na mapę i zastanowić się czy ne jest homo
sovieticus. Choć ostatnio i zachodnia Europa głupieje...
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 30.12.16 14:51 RoMan Mandziejewicz
- 30.12.16 16:52 Wiesiaczek
- 02.01.17 18:18 J.F.
- 02.01.17 18:52 Wiesiaczek
- 04.01.17 13:10 Cynio
- 04.01.17 14:38 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=