    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rutynowa kontrola trzeźwości...
    Date: Sun, 18 Dec 2016 20:32:11 +0100
    <585653a3$0$5154$65785112@news.neostrada.pl>
    <o35kl7$sqo$1@node2.news.atman.pl>
    <5856d6eb$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>

    On 2016-12-18 19:35, Trybun wrote:
    > Trzeba samemu praktykować i dopiero zabierać w tej kwestii głos.

    W sensie aby opisywać życie mrówek nalezy stac sie mrówkami? No no, to
    dopiero interesujące koncepcje. Masz jeszcze jakieś inne głebsze
    przemyslenia na temat błednie przyjetych metodyk badawczych? Świat
    mógłby skorzystać a kilku profesorów się czegoś wreszcie nauczyć od
    praktyka badań nad (własnym) mózgiem.

    > Co tu jest patologią?

    Wsiadanie za kierownicę z uszkodzonym chemią mózgiem i robienie tego z
    premedytacją oraz cyklicznie.

    > Chyba tylko to że jakiś nawiedzony dureń z fobiami
    > znajduje posłuch u co poniektórych, i którzy na dodatek są nawet gotowi
    > wybierać go na swojego przewodnika życiowego .

    Głęboka myśl, ale jakoś sensu nie widzę.

    > Tylko dureń bez względu na to pijak czy abstynent idzie na te ich
    > głosowania. Co to za "wybory" bez prawa głosu na "NIE".

    Ich. Znaczy sie nie nasze. Macie jakieś własne głosowania? Jakieś własne
    partie polityczne? Może głosujecie na Iluminatów w tajnych lożach pod
    warzywniakiem? Bo przecież nie dam wiary że macie świat w dupie i
    zapijacie mordy jako jedyną drogę do lepszego świata.

    > Głupoty prawisz kolego, mądrych nigdy nie zaszkodzi słuchać.. warunek -
    > muszą być naprawdę mądrzy.

    Wiadomo. Co prawda ciężko zdefiniować kto jest naprawde mądry jak się
    jest naprawdę głupim, ale nie takie sprawy ze szwagrem się ustalało przy
    kilku piwkach.

    > Dla przygłupów tak, zwłaszcza dla tych nie mających umiaru

    Widze że picie dzien w dzień przez miesiące wyskoczyło z patologii i
    wskoczyło w umiar. Na szczęscie pozostała częśc społeczeństwa posiada
    inne normy i na szczęscie jest chwilowo w większości i również na
    szczęscie posiada miejsca odosobnienia dla rozsądnych pijaczków za kółkiem.

    >, dla tych co
    > to małpiego rozumu dostają nie mając kagańca na na twarzy,.

    Kaganiec. Ulubione słowo rewolucjonistow z okolic warzywniaka.
    Ignorancja w ciaglej gotowości.