  • Data: 2011-01-04 10:34:18
    Temat: Re: Rusza TVP1 HD - od stycznia w "n"
    Od: pawell32 <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-04 11:17, Cavallino pisze:
    > Aaaa, czyli Tobie chodziło o cel biznesowy, a nie cel dla oglądaczy?

    a co nic w tym nie widzisz, jak nasze pieniądze są defraudowane??
    jeszcze powiedz mi co oglądasz, może modę na sukces?
    glan? ja nie mam nic przeciwko programom edukacyjnym,
    ale wkurza mnie, że za pieniądze publiczne produkują
    jakieś patologiczne seriale, które ciągną się latami, tylko
    po to by dać zatrudnienie miernym aktorzynom jak ten spod krzyża.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux