  • 21. Data: 2010-01-09 10:51:41
    Temat: Re: Rozwiązanie - MAC karty sieciowej na płycie głównej.
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Sat, 09 Jan 2010 11:40:25 +0100, Andrzej W. napisał(a):

    > Nie wiem czy do MACa jest suma kontrolna.
    IMO powinna bo skąd POST wiedziałby o niezgodności? A przecież miałeś
    komunikat że brak MAC-a.
    > Sumę do GUID podaje program fwguid.exe, opisałem to w swoim poście.
    Acha, rzeczywiście wspomniałeś o nim ale niezbyt jasno i jakoś nie
    skojarzyłem.

    --
    Jacek

  • 22. Data: 2010-01-10 10:00:02
    Od: olo <o...@n...com>

    Animka pisze:
    > Mnie programik Everest pokazuje jaki jest mój MAC karty sieciowej. Nie
    > muszę komputera "rozbierać".

    hehe.. a mnie polecenie ifconfig (lub ipconfig /all zależy na jakim
    systemie siedze) i nie musze do tego instalowac everesta ;). Niemniej
    jak płyta główna nie wstaje to ciężko to polecenie wydać

    --
    pozdrawiam!

    http://webtrunki.pl - piwa, wina, wódki, domowe wyroby
    ZAPRASZAMY!!

  • 23. Data: 2010-01-10 14:22:06
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    olo pisze:

    > hehe.. a mnie polecenie ifconfig (lub ipconfig /all zależy na jakim
    > systemie siedze) i nie musze do tego instalowac everesta ;).

    Aha :-)

    Niemniej
    > jak płyta główna nie wstaje to ciężko to polecenie wydać

    Mądry Polak po szkodzie. Mógł sobie wcześniej ten numerek zapisać gdzieś
    w zeszyciku, tak jak ja to zrobiłam :-)

    --
    animka

  • 24. Data: 2010-01-12 21:30:16
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej W." <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ponieważ programy z zaproponowanej strony nie zadziałały:
    > http://my.ocworkbench.com/bbs/showthread.php?t=41766
    &page=9
> [...]
    > 3. Wgrałem na powrót ten plik do BIOSu poleceniem:
    > Afudos.exe plik.bin /p /b /n /c
    >
    > Wskazówki:
    > Adres MAC znajduje się pod adresem 0xEC850 w moim BIOSe.
    > GUID od 1394 znajduje się pod adresem 0xEC810 w moim BIOSe.
    >
    > Sumę kontrolną GUID poda nam polecenie:
    > fwguid.exe m guid
    > gdzie guid to nasz numerek.
    > Polecenie to teoretycznie powinno zapisać GUID do BIOSu ale poza
    > wyświetleniem numeru i sumy kontrolnej nie robi u mnie nic.
    >
    > Płyta działa już całkiem ładnie i botuje się bez żadnych ostrzeżeń.

    Jestem pełen szacunku za wytrwałość, ja bym dawno nową zakupił...
    Naprawdę: GRATULACJE!
    Dodatkowo za podzielenie się wynikami...

    Feromon