  • 11. Data: 2013-06-11 11:08:27
    Temat: Re: Rozwalony silnik dwa tygodnie po kupnie.
    Od: Piotr Zagórowski <p...@g...com>

    > > Parę osób na pewno chętnie rzuci okiem.

    https://picasaweb.google.com/118055182009954890672/S
    ilnik?authuser=0&feat=directlink

    jakby linka nie działała to proszę o info

  • 12. Data: 2013-06-11 11:49:41
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-06-11 11:08, Piotr Zagórowski pisze:

    > https://picasaweb.google.com/118055182009954890672/S
    ilnik?authuser=0&feat=directlink

    > jakby linka nie działała to proszę o info

    Wyglada jak tulejki ustalajace z obudowy filtra powietrza. Komus wpadli
    do filtra gdy skrecal obudowe i je zassalo do silnika.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 13. Data: 2013-06-11 14:03:26
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    ilnik?authuser=0&feat=directlink

    >Wygada jak tulejki ustalajace z obudowy filtra powietrza. Komus wpadli do
    >filtra gdy skrecal obudowe i je zassalo do silnika.

    Az poszukałem i faktycznie możesz mieć racje przy opaskach zaciskowych są
    chyba te same lub to nawet te.
    Z drugiej strony niezły zonk, wątpię aby ktoś to specjalnie zrobił.

    http://x.cloudsdata.net/1f/images/products/large/4df
    875b85a6c9_AIR_BOX_3_.JPG

    Szkoda maszyny.

    Buniek