eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRozwalilem oponę na dziurce, czy mogę zrobić to przez ubezpieczyciela AC? › Re: Rozwalilem oponę na dziurce, czy mogę zrobić to przez ubezpieczyciela AC?
  • Data: 2011-01-19 21:14:13
    Temat: Re: Rozwalilem oponę na dziurce, czy mogę zrobić to przez ubezpieczyciela AC?
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam.
    >
    > Dzisiaj straciłem miejscu nieoświetlonym i fatalnie widocznym oponę przy
    > predkości 40km/h (!). Dziura ostra jak brzytwa, zapewne świezo wybita.

    Ty lepiej sprawdź czy felgi cale i proste oraz czy cos w zawieszeniu nie
    jest walnięte. Jakieś 2 tygodnie temu znajomy jadąc za ciężówka nie
    zauważył zalanej wodą dziury w jezdni, efekt to przecięte 2 opon z
    jednej strony auta, dwie alufelgi pogięte oraz walnięte zawieszenie
    przednie w BMW 5 (okazało się dopiero po tym jak ściągneli auto do domu
    na lawecie bo nie miał 2 kół na podmiane). Oczekiwanie na niebieskich w
    powiecie oświęcimskim ponad 1,5h :-(
    > Policja była, notatka spisana.

    Całe szczęście, ile czekałeś na niebieskich?
    pozdrawiam

    Oskar Wilde