    From: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Rozwalilem Horneta... Fazerem;)
    Date: Thu, 13 May 2010 20:13:50 +0200

    Użytkownik "(pj)" <j...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hsh7uh$8jf$...@n...task.gda.pl...
    > to nie żużel, ani Moto GP - woda z mydłem na wiekszości stacji
    > wystepuje...

    Ale ja nie moglem dojechac do stacji. Cala szybka zawalona, a z otwarta sie
    jechac nie da, bo meszki wlatuja miedzy zeby, oczy itd.

    > Pytasz o uszczelkę lecącą dookoła tej dziury w skorupie kasku, która ma
    > światu twój piękny ryj prezentować? ;-) A gdzie sie wyrobiła? Na czółku?
    > Tam, w nizszych modelach, bywa łączenie - sprawdź.

    Ja mam 2 paski naklejone. Jeden u gory, drugi u dolu. Sa zrobione z takiej
    jakby pianki i gorna sie dosc mocno wgniotla.

    > A mechanizm zamykania to się reguluje na zawiasach, ewent. na zatrzasku.
    > Da się.

    To, ze sie zwykle da, to wiem. Ale czy da sie w Uvex'ach;) Ja ogladam ten
    mechanizm i mam tylko po 1 srubce na strone

    > O naklejaniu nieoryginalnych uszczelek NA oryginalne - to ciekawe! -
    > napisz cuś więcy...

    Taka mysl mi przyszla - skoro mam ponad 1mm szpare w gornej czesci kasku to
    moze nakleilbym taka cienka (albo piankowa, albo gumowa) uszczelke. Tylko
    czy ktos to robil, albo czy sie da?

    --
    pzdr:
    Ivam