  • 31. Data: 2010-07-21 08:03:50
    Temat: Re: Rozrz?d - wymiana i po tygodniu pada silnik
    Od: szymo <s...@w...pl>

    news.mm.pl pisze:

    > a to ciekawe. czemu pompa akurat?

    jak to powiedział mechanik elektronika zabezpieczyła pompę przed
    zniszczeniem i tą elektonikę trzeba było wymienić nie całą pompę

  • 32. Data: 2010-07-21 08:27:51
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Jak pasek ok, a slyszales stuki, po czym wszystko zgaslo, to przygotuj
    > sie na gorsza wersje - to, ze panewki poszly.

    panewki w X20XEV? musiał by mieć >500kkm przejechane lub jeździć na jakimś
    badziewnym oleju i/lub go nie wymieniać na czas,

    brat

  • 33. Data: 2010-07-21 08:40:02
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    szymo pisze:

    > jak to powiedział mechanik elektronika zabezpieczyła pompę przed
    > zniszczeniem i tą elektonikę trzeba było wymienić nie całą pompę

    Jakie auto, jaki silnik?
    Wyglada to na kompletna bzdure w przypadku CommonRail. Jesli pompa
    rotacyjna z elektronicznym sterowaniem, to przeskoczenie paska co
    najwyzej zmienilo kat wtrysku - ergo, nie miala prawa sie uszkodzic.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

  • 34. Data: 2010-07-21 08:49:34
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > panewki w X20XEV? musiał by mieć >500kkm przejechane lub jeździć na jakimś
    > badziewnym oleju i/lub go nie wymieniać na czas,

    Dlatego pytam o olej, bo jesli nie pasek (i zalozymy, ze nie
    przeskoczyl), to co moze stukac?
    --
    Olleo

  • 35. Data: 2010-07-21 09:02:06
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Dlatego pytam o olej, bo jesli nie pasek (i zalozymy, ze nie
    > przeskoczyl), to co moze stukac?

    rzadko bo rzadko ale zdarzało się w tych silnikach, że któryś z korbowodów
    odszedł do krainy wiecznych łowów, czasem przy okazji pozostawiając
    efektowną dziurę w bloku...

    brat

  • 36. Data: 2010-07-21 09:18:15
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Michał "HoMMeR" Paszek pisze:

> [...]
    > rotacyjna z elektronicznym sterowaniem, to przeskoczenie paska co
    > najwyzej zmienilo kat wtrysku - ergo, nie miala prawa sie uszkodzic.

    Auto Astra II 1.7 TD silnik bez CR

  • 37. Data: 2010-07-21 09:35:24
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    szymo pisze:

    > jak to powiedział mechanik elektronika zabezpieczyła pompę przed
    > zniszczeniem i tą elektonikę trzeba było wymienić nie całą pompę

    ROTFL.
    Niezla bzdura.

    --
    Karolek

  • 38. Data: 2010-07-21 09:43:26
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    Jak pasek ok, a slyszales stuki, po czym wszystko zgaslo, to przygotuj
    sie na gorsza wersje - to, ze panewki poszly. Co prawda nie slyszalem,
    zeby w Oplach, ale czy przy okazji rozrzadu zmieniles tez olej? ;)

    Nie zmieniałem oleju

  • 39. Data: 2010-07-21 13:45:48
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Karolek pisze:

    > ROTFL.
    > Niezla bzdura.

    zamiast rotflować to byś może coś konstruktywnego napisał kolego co ? Bo
    jak na razie to nic mądrego nie napisałeś i wysyłasz w net puste bajty.

  • 40. Data: 2010-07-21 15:02:36
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    szymo pisze:

    > zamiast rotflować to byś może coś konstruktywnego napisał kolego co ?

    A co madrego mozna odpisac czytajac takie bzdety?
    IMHO jedyna madra rzecz jaka mi przychodzi do glowy, to napisanie ze to
    bzdura.

    > Bo

    Ach tak... to ja i tak wole wysylac puste bajty niz bzdurne bajty.

    --
    Karolek