-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: MarcinJM <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Rozrusznik escort
Date: Thu, 28 Oct 2010 19:57:55 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 24
Message-ID: <iacdj4$umm$1@news.onet.pl>
References: <iaccsp$shk$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: acgd125.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1288288676 31446 83.9.231.125 (28 Oct 2010 17:57:56 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 28 Oct 2010 17:57:56 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.11) Gecko/20101013
Thunderbird/3.1.5
In-Reply-To: <iaccsp$shk$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2321456
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-10-28 19:46, Waldek pisze:
> Witam
> Escort 1,6V16 - rozrusznik odmowil wspolpracy.
> objawy :
> - brak odglosu wyrzucania "bendiksa"
> pomiar opornosci cewki elektromagnesu do masy ~3,5 ohm
> po dolaczeniu plusa na ostro ok. 8-9A pobor pradu - bez reakcji
>
> wstepna diagnoza :
> albo cewka ma zwarcie miedzyzwojowe i nie wytwarza odpowiedniej indukcji
> albo zatarty/zapieczony mechanizm wysuwania "bendiksa"
> Tak czy inaczej raczej nie obejdzie sie bez demontazu
> ale moze przy okazji ktoś wie jaka powinna byc opornosc
> w/w cewki ew. jaki powinna brac prad w trakcie pracy rozrusznika ?
szczotki uwalone.
A dlaczego nie dziala sam automat? Bo masa do niego idzie przez szczotki
wlasnie. Takie zabezpieczenie, zeby nie podawac napiecia przy
uszkodzeniu szczotek.
--
Pozdrawiam
MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 28.10.10 20:00 MarcinJM
- 28.10.10 21:11 J.F.
- 28.10.10 21:56 MarcinJM
- 28.10.10 22:16 Rev
- 28.10.10 22:34 Waldek
- 28.10.10 22:45 Waldek
- 29.10.10 00:48 J.F.
- 29.10.10 00:57 J.F.
- 29.10.10 10:07 J.F.
- 30.10.10 01:51 Waldek
- 30.10.10 23:10 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Studio Robur: czy będę tańczyć przebrany za ogórka?
- DOT 4 ESP
- Wieczorny doktorat.
- Kierowca zabil pieszego
- Będą NOWE PŁATNE drogi.
- Wciskania elektryków na siłę ciąg dalszy :(
- Wymarzony świat ev hejterów
- Autobus,, skuter czy Twizy
- Problem elektryków rozwiązany.
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
Najnowsze wątki
- 2024-10-25 Kwestia UPSa i elektryki tegoż
- 2024-10-25 Studio Robur: czy będę tańczyć przebrany za ogórka?
- 2024-10-25 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-25 weryfikacja tożsamości RODO
- 2024-10-25 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-10-25 Bieruń => FrontEnd Team Lead / Tribe Lead <=
- 2024-10-25 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-10-25 Warszawa => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-10-25 Łódź => Senior PHP Developer <=
- 2024-10-23 VM i Fakt
- 2024-10-24 DOT 4 ESP
- 2024-10-24 Wieczorny doktorat.
- 2024-10-23 Kierowca zabil pieszego
- 2024-10-22 Będą NOWE PŁATNE drogi.