  • 1. Data: 2003-03-20 08:42:11
    Temat: Rozporzadzenie o
    Od: "miab" <m...@f...pl>

    http://www1.gazeta.pl/wyborcza/1,34513,1381117.html
    Czy rozporzadzenie, o ktorym mowa w powyzszym artykule dotyczy
    rowniez udostepniajacych przy uzyciu swojego SDI i DSL?

    miab

  • 2. Data: 2003-03-20 09:20:33
    Temat: Re: Rozporzadzenie o
    Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka)

    On Thu, 20 Mar 2003 08:42:11 +0000 (UTC) I had a dream that miab <m...@f...pl>
    wrote:
    >http://www1.gazeta.pl/wyborcza/1,34513,1381117.html
    >Czy rozporzadzenie, o ktorym mowa w powyzszym artykule dotyczy
    >rowniez udostepniajacych przy uzyciu swojego SDI i DSL?

    Oczywiście, w świetle widzenia (chorego) prawa, są oni operatorami.
    Chyba że jest to całkowita ściema i nielegalny interes - zrzuta
    z kolegami - to wtedy na to są inne paragrafy ;-)

    --
    Grzegorz Janoszka
    www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

    Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
    nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

  • 3. Data: 2003-03-20 14:21:02
    Od: "Mr.FX" <m...@c...pl>

    : >http://www1.gazeta.pl/wyborcza/1,34513,1381117.html
    : >Czy rozporzadzenie, o ktorym mowa w powyzszym artykule dotyczy
    : >rowniez udostepniajacych przy uzyciu swojego SDI i DSL?
    :
    : Oczywiście, w świetle widzenia (chorego) prawa, są oni operatorami.
    [...]

    Z tym, że:
    art. 8. 1. Systemy, o których mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1, zapewniają
    łączne i niezależne udostępnianie uprawnionym podmiotom treści
    i danych z nimi skojarzonych, z zastrzeżeniem ust. 2, w ilości
    co najmniej:

    1) 0,15% pojemności każdej centrali wchodzącej w skład sieci operatora;
    2) 0,2% zakończeń sieci operatora.

    No więc jeśli ktoś ma na dsl (bo chyba nie sdi :>) nawet 400 userów
    to nawet zakładając zaokrąglenie w górę będzie miał obowiązek
    inwigilować co najwyżej samego siebie ;)

    --
    Mr.FX [ myryfykysy ]

  • 4. Data: 2003-03-20 14:21:08
    Od: "Michał Lesiak (bler)" <m...@b...eu.org>

    G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) wrote in
    edu.pl:

    > Oczywiście, w świetle widzenia (chorego) prawa, są oni operatorami.
    > Chyba że jest to całkowita ściema i nielegalny interes - zrzuta
    > z kolegami - to wtedy na to są inne paragrafy ;-)

    najbardziej mi sie podoba fragment o zatrudnianu pracownika z certyfikatem.
    no jest to jakis sposob na bezrobocie w polsce, prawda?

    --
    M. grr.

  • 5. Data: 2003-03-20 14:21:24
    Od: Adam Kułagowski <f...@h...pl>

    On Thu, 20 Mar 2003 09:20:33 +0000 (UTC), Grzegorz Janoszka
    <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> wrote:

    > Oczywiście, w świetle widzenia (chorego) prawa, są oni operatorami.
    > Chyba że jest to całkowita ściema i nielegalny interes - zrzuta
    > z kolegami - to wtedy na to są inne paragrafy ;-)

    Nie no moment - jezeli jest firma ktora kupila DSL'a i po podlaczala
    komputery pracownikow do routera tez jest providerem ? Przeciez to chore

    Pozdrawiam
    PS. A tak zyjemy w Polsce .. :/
    --
    Adam Kułagowski GG:2039793 f...@p...pl

    How many weeks are there in a light year?

  • 6. Data: 2003-03-20 15:36:04
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    Adam Kułagowski wrote:

    > Nie no moment - jezeli jest firma ktora kupila DSL'a i po podlaczala
    > komputery pracownikow do routera tez jest providerem ? Przeciez to chore

    Nie jest, bo nie wystawia im faktur za dostęp do Internetu.

    T.

  • 7. Data: 2003-03-21 07:09:17
    Od: "Tomasz Nidecki (Nidas)" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Mr.FX" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to nawet zakładając zaokrąglenie w górę będzie miał obowiązek
    > inwigilować co najwyżej samego siebie ;)

    No chyba nie do konca. Ja rozumiem to tak: majac DSL-a np 1024 KB/s nalezy
    przyjac ze ze nasza "centrala wchodzaca w sklad sieci operatora" ma wlasnie
    1024 KB/s. Jesli udostepniam komus conajmniej 0,15% czyli 1,536 KB/s to mam
    obowiazek inwigilowac.

    Tomasz Nidecki (Nidas)
    http://www.earth.pl

  • 8. Data: 2003-03-21 07:09:29
    Od: "SzYmOn" <s...@w...pl>

    Grzegorz Janoszka wrote:

    > Oczywiście, w świetle widzenia (chorego) prawa, są oni operatorami.
    > Chyba że jest to całkowita ściema i nielegalny interes - zrzuta
    > z kolegami - to wtedy na to są inne paragrafy ;-)

    Witam,

    znow w kolejnej ustawie 'WYCIETO' 1 slowo i zrobil sie bajzel na 100
    fajerek, a nie na 10. Powinno byc 'operatorow telekomunikcyjnych', a
    zostawili 'operatorow'...

    Ehh, od lat sie noz w kieszeni otwiera...

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

  • 9. Data: 2003-03-23 18:42:16
    Od: "Sierp" <N...@s...netwytnijcalosc>

    Użytkownik "Tomasz Nidecki (Nidas)" <n...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ma wlasnie 1024 KB/s. Jesli udostepniam komus conajmniej 0,15% czyli
    > 1,536 KB/s to mam obowiazek inwigilowac.

    sie troszke podepne, moze ktos bedzie wiedzial
    zastanawiam sie (z ciekawosci) czy dane trzeba skladowac?
    Z tego zrozumialem ze tak, ale wczytywalem sie w ustawe
    i jest tak napisana ze pewny nie jestem :) a dodatkowo
    jezeli zgadza sie, tj trzeba skladowac, to ile czasu trzeba
    te dane przechowywac?
    A jezeli nie trzeba - to wystarczy tylko udostepnic mozliwosc
    podsluchiwania transmisji odpowiednim sluzbom?

    Sierp

  • 10. Data: 2003-03-25 07:02:45
    Od: "Huginn" <j...@q...pl>

    Trza udostepnic kiedy chca i miec pracownika wyszkolonego - czekajacego 24
    godz. na dobe na ich tel. bo moze im sie w kazdej chwili zachciec
    podsluchu:(. No, bo trzeba sie na kims dorabiac (przeszkolenie czlowieka).

    - jednym slowem dom wariatow

    Huginn