  • 61. Data: 2014-02-20 16:20:32
    Temat: Re: Rozpoczyna sie rzez
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Czesław,

    > Nie, nie czekamy ale po co chrzanic o sieci 3 autostrad (jak to brzmi:)
    > skoro beda potrzebowac do tego jak dobrze pojdzie 3 kadencji rzadzenia :)

    Sprawdź, ile oddano autostrad i dróg ekspresowych od 1945 do 2007 roku
    a potem od 2007 do dzisiaj. I zamilcz.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 62. Data: 2014-02-20 16:37:12
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > pomijając, już to, że nasze Ekspresówki są w standardzie autostrad to co
    > proponujesz?

    To po co te autostrady skoro ekspresowki to autostrady ? Proponuje nie
    pieprzyc glupot i dlaczego nie chca budowac prywatnych ?

  • 63. Data: 2014-02-20 16:42:24
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Sprawdź, ile oddano autostrad i dróg ekspresowych od 1945 do 2007 roku
    > a potem od 2007 do dzisiaj. I zamilcz.

    Trzeba bylo przyjac plan Marschalla to bylyby od 1950. Po co pieprzysz bez
    sensu ?

  • 64. Data: 2014-02-20 16:45:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 20 Feb 2014 16:42:24 +0100 osobnik zwany Czesław
    Wiśniak napisał:

    > Trzeba bylo przyjac plan Marschalla to bylyby od 1950. Po co pieprzysz
    > bez sensu ?

    ale go nie przyjęliśmy. To po co pieprzysz bez sensu?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 65. Data: 2014-02-20 16:46:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 20 Feb 2014 16:37:12 +0100 osobnik zwany Czesław
    Wiśniak napisał:

    > To po co te autostrady skoro ekspresowki to autostrady ?

    to się doucz jakie sa różnice

    >Proponuje nie
    > pieprzyc glupot i dlaczego nie chca budowac prywatnych ?

    uważasz, żę te prywatne co są to był dobry pomysł? Ciekawe dlaczego są to
    najdroższe autostrady w Polsce?

  • 66. Data: 2014-02-20 16:50:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Czesław Wiśniak c...@n...pl ...

    > To po co te autostrady skoro ekspresowki to autostrady ? Proponuje nie
    > pieprzyc glupot i dlaczego nie chca budowac prywatnych ?

    Naprawde nie wiesz?

  • 67. Data: 2014-02-20 16:52:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Czesław,

    > Trzeba bylo przyjac plan Marschalla to bylyby od 1950. Po co pieprzysz bez
    > sensu ?

    *PLONK!*

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 68. Data: 2014-02-20 16:52:53
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > to się doucz jakie sa różnice

    To ty piszesz, ze polskie ekspresowki maja standard autostrady, nie ja.
    Czytaj przed wyslaniem.

    > uważasz, żę te prywatne co są to był dobry pomysł? Ciekawe dlaczego są to
    > najdroższe autostrady w Polsce?

    Ja nie, to PO tak uwazalo gdy SLD i PiS rzadzilo, ale nagle nie wiadomo
    dlaczego zmienili zdanie :)

  • 69. Data: 2014-02-20 16:53:10
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Naprawde nie wiesz?