  • 101. Data: 2014-02-21 12:54:38
    Temat: Re: Rozpoczyna się rzeź
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 21 lutego 2014 12:20:02 UTC+1 użytkownik J.F napisał:

> [...]
    >
    > przejedzie skrzyzowanie calkowicie ? Czy az dostrzege ze przed nim
    >
    > jest wystarczajaco duzo miejsca ze on na pewno zjedzie ? Tak czy
    >
    > inaczej - przepustowosc spadnie wielokrotnie, a korki beda
    >
    > masakryczne.
    >
    > Moze ktos tej grupie wytlumaczy ze nie tedy droga, korki w miescie
    >
    > likwiduje sie przez ... zmiane naczelnika wydzialu ruchu. Bo ten co
    >
    > jest sobie nie radzi.
    >

    > c) we wroclawiu juz taka grupa kiedys powstala i wymalowala pare
    >
    > skrzyzowan na pomaranczowo. To juz pare lat temu bylo, ale jakos nie

    Ty jesteś jebnięty jak władca co każe zabić listonosza bo złą wiadomość przyniósł.
    Grupa samochodowa to i rada z kołem musi być. Weź koło i jebnij się w czoło. Czy ja
    przepisy uchwalam? Czy ja kupuję te urządzenia? Przeczytałem kiedyś że docelowo 20
    tysięcy. Nie wymyśliłem tylko przeczytałem. 30 mieści się w formule że docelowo 20
    tysięcy?

  • 102. Data: 2014-02-21 13:02:51
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 21 lutego 2014 12:53:03 UTC+1 użytkownik J.F napisał:

> [...]
    >
    > wiem, ale tych kilkadziesiat znakow z predkoscia 2400 baud nie
    >
    > transmituja sie w mikrosekunde.
    >
    > A te 2400 to mam na porcie, ale port wirtualny, Bluetooth nadaje chyba
    >
    > po swojemu.
    >

    > Wiec owszem - GPS moze byc zrodlem dokladnego czasu, ale trzeba sie o
    >
    > to postarac.

    > Raczej najdluzszy. No ale nawet 1km przez wies przejezdza sie ponad
    >
    > minute, wiec ta sekunda to niewiele ... ale tu sekunda, tam sekunda,
    >
    > tam niewiadoma, i dokladnosc tez sie staje niewiadoma :-)
    >
    > Niestety - sedziowie wszyscy sa "humanisci" i sie na pomiarach nie

    Nie bój się. Dobrze Cie zmierzą, zważą i kolor określą. Fachowcy co nie piszą na
    grupach to zrobili. Będzie bardzo dobrze działało i uczciwie będzie liczyło ile
    będziesz musiał zapłacić za przekroczenie prędkości. System na pewno jest
    dokładniejszy od radarów to zrobią tolerancję +5. I w tej tolerancji wszystkie błędy
    się na pewno zmieszczą i jeszcze z 4 kilometry górki jako bonus dla kierowcy będzie.

  • 103. Data: 2014-02-21 13:25:04
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-02-21 13:02, k...@g...com pisze:

> [...]
    się na pewno zmieszczą i jeszcze z 4 kilometry górki jako bonus dla kierowcy będzie.

    Nikt nie będzie płacił.
    Skutek takiego systemu może być tylko jeden: jazda zgodnie z przepisami.
    Co więcej - wtórnym skutkiem będzie podniesienie limitów tu i tam, bo
    nagle czarno na białym wyjdzie, jak bezsensowne te ograniczenia są.

    --
    MN

  • 104. Data: 2014-02-21 13:50:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
> [...]
    > znaja ...
    >

    >Nie bój się. Dobrze Cie zmierzą, zważą i kolor określą. Fachowcy co

    Ignorant. Bo chyba taka prezentujesz logike - skoro piszesz na grupy,
    to nie mozesz byc fachowcem :-)

    Ale sa i grupy praca.oferowana ... mozna zostac fachowcem od wielu
    rzeczy, wystarczy wyslac CV :-)

    >Będzie bardzo dobrze działało i uczciwie będzie liczyło ile będziesz
    >musiał zapłacić za przekroczenie prędkości.

    Moze bedzie, moze nie bedzie, tak naprawde nie wiadomo.

    Kamera w ramach samoobrony (hi hi - przyspieszona), albo zegar LED w
    samochodzie - tak zeby na zdjeciach wychodzil ..

    >System na pewno jest dokładniejszy od radarów to zrobią tolerancję
    >+5. I w tej tolerancji wszystkie błędy się na pewno zmieszczą i
    >jeszcze z 4 kilometry górki jako bonus dla >kierowcy będzie.

    Srednia z trasy i tak mi wychodzi 70-80, wiec sie tych odcinkowych
    mniej boje.
    Ale kto wie, moze trzeba bedzie napisac program na komorke ... "za
    200m kamera, zatrzymaj sie na 12 sekund lub zwolnij do 15km/h".

    J.

  • 105. Data: 2014-02-21 14:04:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Friday, February 21, 2014, 12:53:03 PM, you wrote:

    > Masz jakas "krawedz zbocza" ?

    Na wyjściu podstawy czasu...

> [...]
    > transmituja sie w mikrosekunde.
    > A te 2400 to mam na porcie, ale port wirtualny, Bluetooth nadaje chyba

    Ale dlaczego w ogóle w sprzęcie stacjonarnym rozpatrujesz jakiś
    amatorski GPS? W takim przypadku stosuje się moduł w odpowiednim
    wyjściem synchronizującym.
    http://www.navi.pl/katalog/30/5/gps_170_pci.html

    Od tego mają biegłych.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 106. Data: 2014-02-21 14:05:28
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 21 lutego 2014 13:50:36 UTC+1 użytkownik J.F napisał:

> [...]
    >
    > Ale kto wie, moze trzeba bedzie napisac program na komorke ... "za
    >
    > 200m kamera, zatrzymaj sie na 12 sekund lub zwolnij do 15km/h".

    To co prezentujesz to agresja z przeniesieniem. Wiesz ze ci z dupy zrobią jesień
    średniowiecza jak nie dostosujesz się do przepisów i szukasz dziury w całym. I w
    związku z tym czepiasz się ze wszystko źle zrobione.

  • 107. Data: 2014-02-21 14:11:18
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 21 lutego 2014 13:25:04 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:

> [...]
    >
    > Co więcej - wtórnym skutkiem będzie podniesienie limitów tu i tam, bo
    >
    > nagle czarno na białym wyjdzie, jak bezsensowne te ograniczenia są.

    To znaczy że te urządzenia są potrzebne jak powietrze do oddychania. Na początku
    nałapią do oporu frajerów. Jak sytuacja się ustabilizuje to zaczną podnosić limity.

  • 108. Data: 2014-02-21 14:11:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >zrobią jesień średniowiecza jak nie dostosujesz się do przepisów i
    >szukasz dziury w całym. I w związku z tym czepiasz się ze wszystko

    Nie, nic nie przenosze, po prostu wyrazam uzasadnione obawy ze moze
    byc cos zle zrobione.
    Radary dzialaja zazwyczaj dobrze, a Iskra widac czesciej niz inne zle.
    Fotoradary robia zazwyczaj dobre fotki, ale czasem trafi sie
    zagraniczny numer jak nasz itp.

    A im bardziej skomplikowany system, tym mniejszy nadzor konstruktora
    nad caloscia.

    J.

  • 109. Data: 2014-02-21 14:21:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Hello J.F,
> [...]

    >Ale dlaczego w ogóle w sprzęcie stacjonarnym rozpatrujesz jakiś
    >amatorski GPS? W takim przypadku stosuje się moduł w odpowiednim

    O widzisz, swietny przyklad.
    Odbiornik moze i profesjonalny ... ale czy cala reszta aby na pewno
    tez ?
    Tzn do poziomu programu pod windows, ktory analizuje te zdjecia z
    kamery,
    a w tle przerwania, windows, .net, wirusy, antywirusy, upgrade

    >Od tego mają biegłych.

    Ktorym wierza, albo nie, jak im wygodniej.

    J.

  • 110. Data: 2014-02-21 14:30:16
    Temat: Re: Rozpoczyna sie rzez
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dddddddd" napisał w wiadomości
    >a co według ciebie bardziej poprawia bezpieczeństwo- fotoradary czy
    >ekspresówki i autostrady?

    Bardziej ? Fotoradary. Oczywiscie w duzej ilosci i "dobrze" uzyte.

    Ale ja wole szybciej niz bezpieczniej :-)

    Zreszta nie dostrzegam tego niebezpieczenstwa...

    J.