    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 21 Feb 2014 05:11:18 -0800 (PST)
    <le3cvc$li7$1@usenet.news.interia.pl> <le60ic$2tj$1@mx1.internetia.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <zi9qfbmtw3un.67h6ogawbkf3$.dlg@40tude.net>
    <Pine.WNT.4.64.1402210913050.3260@quad>
    <53073e20$0$2216$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <5307459e$0$2224$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Rozpoczyna się rzeź
    From: k...@g...com

    W dniu piątek, 21 lutego 2014 13:25:04 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:
> [...]
    grupach to zrobili. Będzie bardzo dobrze działało i uczciwie będzie liczyło ile
    będziesz musiał zapłacić za przekroczenie prędkości. System na pewno jest
    dokładniejszy od radarów to zrobią tolerancję +5. I w tej tolerancji wszystkie błędy
    się na pewno zmieszczą i jeszcze z 4 kilometry górki jako bonus dla kierowcy będzie.

    > Nikt nie będzie płacił.
    >
    > Skutek takiego systemu może być tylko jeden: jazda zgodnie z przepisami.
    >
    > Co więcej - wtórnym skutkiem będzie podniesienie limitów tu i tam, bo
    >
    > nagle czarno na białym wyjdzie, jak bezsensowne te ograniczenia są.
    >

    > --
    >
    > MN

    To znaczy że te urządzenia są potrzebne jak powietrze do oddychania. Na początku
    nałapią do oporu frajerów. Jak sytuacja się ustabilizuje to zaczną podnosić limity.