    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Rozpoczyna sie rzez
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <le51bg$s4u$1@node1.news.atman.pl> <le51l1$her$18@dont-email.me>
    <le562h$1p0$1@node1.news.atman.pl> <le5cbi$2b1t$1@news2.ipartners.pl>
    <53075601$0$2228$65785112@news.neostrada.pl>
    <le7ngg$ae5$1@news2.ipartners.pl>
    <5307b631$0$2137$65785112@news.neostrada.pl>
    <p86vkj2h61jk$.1xofbesf2r90n.dlg@40tude.net>
    <1...@p...pl.invalid>
    <t3agz0qgwsva.ihb39xf5e5da$.dlg@40tude.net>
    <5...@p...pl.invalid>
    Date: Sat, 22 Feb 2014 12:25:09 +0100

    Dnia Sat, 22 Feb 2014 11:59:36 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    > Zdecydowanie się starzejesz...

    Wtedy tez prywatna sierra nie osiagala 200. A jak sie cieszylem ze
    sobie prywatnej nubiry nie kupilem wczesniej :-)

    Ale ... nawet ta nubira - z wroclawia do Slubic wychodzilo ok 13l/100.
    Przy predkosci rzedu 160, bo szybciej nie bylo sensu.

    po reszcie kraju tez wychodzilo 13, po miescie wychodzilo 13 ... fakt
    ze nikt sie tam przepisow nie trzymal, a i ruch byl troche mniejszy i
    srednia nieco wieksza wychodzilo. Ale tylko nieco.

    J.