  • Data: 2014-02-21 13:25:04
    Temat: Re: Rozpoczyna się rzeź
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-21 13:02, k...@g...com pisze:

    > Nie bój się. Dobrze Cie zmierzą, zważą i kolor określą. Fachowcy co nie piszą na
    grupach to zrobili. Będzie bardzo dobrze działało i uczciwie będzie liczyło ile
    będziesz musiał zapłacić za przekroczenie prędkości. System na pewno jest
    dokładniejszy od radarów to zrobią tolerancję +5. I w tej tolerancji wszystkie błędy
    się na pewno zmieszczą i jeszcze z 4 kilometry górki jako bonus dla kierowcy będzie.

    Nikt nie będzie płacił.
    Skutek takiego systemu może być tylko jeden: jazda zgodnie z przepisami.
    Co więcej - wtórnym skutkiem będzie podniesienie limitów tu i tam, bo
    nagle czarno na białym wyjdzie, jak bezsensowne te ograniczenia są.

    --
    MN