  • Data: 2014-02-21 12:54:38
    Temat: Re: Rozpoczyna się rzeź
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 21 lutego 2014 12:20:02 UTC+1 użytkownik J.F napisał:

    > No powiedzmy ze sie czesciowo zgadzamy.
    >
    > Widac w Unii pewne ruchy w strone poprawy bezpieczenstwa ruchu ... i
    >
    > przykrecenia sruby,
    >
    > trudno powiedziec na ile im na tym obecnie zalezy, trudno powiedziec
    >
    > co nasze kolejne, demokratycznie wybrane rzady z tym zrobia.
    >

    > To co robia teraz wyglada na dzialania pozorowane.

    > Niby mozna, ale widac tez pewien opor ze strony wladzy ..

    > Dwa tysiace to nie dwadziescia. Tylko ty pisales o 20k ladnych pare
    >
    > lat temu, a jak widac - ilosc nie podwaja sie co roku, tylko na razie
    >
    > do 300 zainstalowanych doszlo 34.

> [...]

    Ty jesteś jebnięty jak władca co każe zabić listonosza bo złą wiadomość przyniósł.
    Grupa samochodowa to i rada z kołem musi być. Weź koło i jebnij się w czoło. Czy ja
    przepisy uchwalam? Czy ja kupuję te urządzenia? Przeczytałem kiedyś że docelowo 20
    tysięcy. Nie wymyśliłem tylko przeczytałem. 30 mieści się w formule że docelowo 20
    tysięcy?