    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rozpoczyna si? rzeŸ
    Date: Wed, 26 Feb 2014 12:41:49 +0100
    Sender: r...@n...agh.edu.pl
    <1sd6abyej2zlv$.19ptghm4f8yve.dlg@40tude.net>
    <ledrs9$ab5$6@node1.news.atman.pl>
    <530b14eb$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>
    <lef543$mhd$1@node1.news.atman.pl>
    <530b3640$0$2365$65785112@news.neostrada.pl>
    <lefcut$mhd$2@node1.news.atman.pl>
    <530ba54c$0$2143$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <lehf1p$4gm$1@node1.news.atman.pl>
    <530ca36a$0$2223$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <lei91a$e28$3@dont-email.me> <Pine.WNT.4.64.1402261207100.2412@quad>

    Hello Gotfryd,

    > To jeszcze zapewnij mu zasilanie bez "dodatków" w postaci zakłóceń.
    > Nie jesteś sam z "nieodpornym" zegarem :P
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1457909.html

    Jasne. Zajmujmy się dalej jakością chińskich budzików rozmawiając w
    kontekście możliwości realizacji rozwiązania profesjonalnego.

    To jest tak, jakby na podstawie żałosnej jakości i poziomu
    bezpieczeństwa chińskich samochodów wnioskować o jakości i poziomie
    bezpieczeństwa bolidów F1.

    > BTW: ktoś ma pod ręką adres strony, na której podawana jest aktualna
    > (chwilowa) wartość częstotoliwości europejskiej sieci energetycznej?
    > Wiem że jest, ale jakoś nie umiałem wylosować.
    > W bonusie znalazłem wykres za 2011:
    > http://www.pse-operator.pl/index.php?dzid=171&did=10
    53#r10_1

    Dane historyczne wystarczą w zupełności, żeby stwierdzić, że
    maksymalna odchyłka wyniosła w ostatnich latach ok. 0.4%
    To jest dokładność wystarczająca do użycia do odcinkowego pomiaru
    prędkości tym bardziej, że zegary, bez względu na chwilowe odchyłki,
    będą chodzić współbieżnie. A to jest najważniejsze.

    --
    Best regards,
    RoMan