  • Data: 2009-05-11 13:21:49
    Temat: Re: Rozpoczęcie przygody z motocyklami.
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <c...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1e55488a-9a86-4ec8-88ca-9e2fff0e6f84@v4g2000vba
    .googlegroups.com...
    >Odnośnie FAQ to przeczytałem wszystko uważnie.
    >Z tym, że motocykle mają to coś... a ja niechce kupować pierwszego z
    >listy najlepszych motorów na początek bo wiem, że moto to bardzo
    >indywidualna sprawa i tak jak kolega napisał niewiem w czym się będe
    >najlepiej czuł za kilka sezonów.
    Wiec kup motocykl na dwa sezony. Wydasz mniej, nawet jak go popsujesz to
    zbyt duzo nie stracisz :)
    I kup cos mniejszego na poczatek, mimo wszystko jest to rozsadna rada,
    lepiej zaczac od slabszego sprzeta niz porwac sie z motyka i glupio skonczyc
    sezon.

    >Więc nawet do pierwszego poważnego moto chciałbym podejść
    >indywidualnie... chyba, że przetartym szlakiem jest najlepiej. Czyli
    >kupić ten z listy polecanych na pierwsze moto :)
    Czyli cos z przedzialu 500-650 ccm i mocy mniejszej niz 90 koni?

    >Tak a propo to z racji, że jestem nowy niechcę tutaj sporów za bardzo
    >wywoływać. No chyba, że na temat co powinienem zrobić bo alternatywa
    >zawsze ma sens :)
    Spory zawsze sa mile widziane, problem tylko w odsianiu ziarna od plew.
    Pobedziesz tutaj dluzej bedziesz wiedzial czyjego zdania warto wysluchac.
    Ale tego DeeMa mozesz spokojnie zignorowac :)

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6