  • Data: 2014-11-12 12:49:31
    Temat: Re: Różny czas pomimo synchronizacji z NTP
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-11-12 12:36, Andrzej W. pisze:

    > Ten kod to interpretuje każdy pakiet UDP co ma 56 bajtów, tak?

    Sprawdza też jeszcze, czy zgadza się port.

    > Ja u siebie czytam czas z pozycji [40:43], widzę, że Ty czytasz [82:85].
    > Ten bufor to "czyste" dane z pakietu UDP, czy jest tam też jakiś
    > nagłówek? Bo czytasz znacznie dalej niż długość pakietu UDP.

    Z tego co pamiętam, to w buforze znajduje się kompletna ramka
    Ethernet/MAC, pobrana bufora ENC28J60. Tuxgraphics to mocno uproszczony
    stos, który operuje właśnie na pojedynczych ramkach i nie jest w stanie
    obsługiwać dłuższych komunikatów.

    W każdym razie nie sądzę, żeby tutaj leżała przyczyna. Gdyby do układu
    "zabłąkał się" przypadkowy pakiet UDP o oczekiwanej długośc, wysłany na
    oczekiwany port, to otrzymywałbym po prostu bezsensowne dane. Ja
    tymczasem otrzymuję wartość zbliżoną do obecnego czasu, różniącą się o
    tych kilka do kilkudziesięciu sekund.