  • Data: 2010-06-25 15:37:03
    Temat: Re: Różnicówka a TN-C
    Od: "Pa pa5merf" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Marcin Wasilewski" napisał:

    > Buaha... idź ty lepiej na drzewo swoje anteny robić i energię z powietrza
    > łapać.

    ooo, widzę że trafiłęm na jakiegoś strasznie sflustrowanego mojego fana,
    będącego na bierząco w moich starych aktywnosciach sieciowych, wybacz, ale
    to jusz tfuj problem:O)
    natomiast ja o tobie nic nie wiem, najwidoczniej nic wartego uwagi w życiu
    nie napisałeś, dla mnie jsteś kimś kto nawet różnicufki podłączyc nie
    potrafi, co nie stanowi problemu dla pierwszego lepszego elektryka, a co
    dopiero elektronika:O)
    doradzasz bzdury i naciągasz pytającego na bezsensowne koszta!:O(