  • 1. Data: 2009-09-14 09:55:02
    Temat: Róznica P42S10E vs P42U10E
    Od: "Mariusz" <a...@o...wytnij.pl>

    Witam szanownych,

    czy ktoś może mi przybliżyć różnice pomiędzy ww modelami, w sklepie
    wychwyciłem tylko różnicę w ilośći HDMI P42s10E ma ich o jeden więcej. Cena
    P42U10E kusząca bo tylko 2490, ale czy nie ma w tym jakiegos haczyka?? Na
    stronie panasonica nic o tym modelu.

    Pozdrawiam
    Mario

    4422 (20090913) __________

  • 2. Data: 2009-09-14 11:11:50
    Temat: Re: Róznica P42S10E vs P42U10E
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2009-09-14 11:55, *Mariusz* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
    4422 (20090913) __________

    http://forum.softgroup.pl/viewtopic.php?t=20

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 3. Data: 2009-09-14 11:26:12
    Od: "Mariusz" <a...@o...wytnij.pl>

    Przepraszam i dzieki juz sie poprawilem

    Mario

  • 4. Data: 2009-09-18 07:03:34
    Od: "Oki" <z...@k...pl>

> [...]
    > Cena P42U10E kusząca bo tylko 2490, ale czy nie ma w tym jakiegos
    > haczyka?? Na stronie panasonica nic o tym modelu.

    Z tego co ja zauważyłem to:
    ilość HDMI i brak złącza do kompa.