  • 11. Data: 2013-11-28 13:42:30
    Temat: Re: Rozmowy telefoniczne podrożały
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-28, Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> wrote:

    > W cywilizowanych za recydywę koszą prawko na trzy miesiące ;)

    Ladna mi cywilizacja gdzie nie mozna uzywac zdobyczy cywilizacji! ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2013-11-28 13:45:36
    Od: robot <r...@v...pl>

    W dniu 2013-11-28 10:24, Lisciasty pisze:

    > Chyba samochód jest w ruchu skoro jest na pasie ale stoi?
    > Nie znam definicji ale tak by na zdrowy rozsądek działało :>

    Nie wiem czy taki zdrowy...

    --
    pozdro

  • 13. Data: 2013-11-28 13:46:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On 2013-11-28, Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> wrote:

    >Ladna mi cywilizacja gdzie nie mozna uzywac zdobyczy cywilizacji! ;-)

    Alez mozna. Tylko trzeba kolejna zdobycz - zestaw wolnoreczny :-)

    J.

  • 14. Data: 2013-11-28 13:51:53
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Ociec gawędził sobie stojąc na czerwonym przed skrzyżowaniem,
    został wypatrzony i oskubany z 200 zeta i 5 pkt. Drogo coś :>

    po prostu wzial udzial w akcji splacania gigantycznych dlugow zaciagnietych
    przez rothfelda... a ze rothfeld spierdolil a dlugi zoostaly - no coz...
    :)

  • 15. Data: 2013-11-28 14:44:08
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-11-28 13:26, AL pisze:
    > ...] Wiec rozumiem Twego tate :)

    Masz racje.

    > Natomiast za mandat za rozmowe stojac na czerwonym swietle uwazam za
    > szczyt swinstwa ze strony 'strozow prawa'. Mogli przynajmniej
    > poczekac jak ruszy -

    Niby tak. Ale to nie rzadkość że taki gadający przy zmianie świateł z
    czerwonego na zielone, albo jest zagapiony rozmową i nie widzi zmiany,
    albo przekłada telefon z reki do reki i zaczyna szukać biegów, a w tym
    czasie mija pół cyklu zielonego i wyją klaksony.
    Więc są dwie strony medalu.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 16. Data: 2013-11-28 14:50:56
    Temat: Re: Rozmowy telefoniczne podro?a?y
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-28, misiek <d...@g...pl> wrote:

    > po prostu wzial udzial w akcji splacania gigantycznych dlugow zaciagnietych
    > przez rothfelda... a ze rothfeld spierdolil a dlugi zoostaly - no coz...
    >:)

    Co sie czepiasz! Wykonal misje, spelnienie i te sprawy i poszedl robic dobro
    gdzie indziej ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2013-11-28 14:51:17
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Thursday, November 28, 2013 1:26:07 PM UTC+1, AL wrote:

> [...]
    > szczyt swinstwa ze strony 'strozow prawa'. Mogli przynajmniej poczekac
    > jak ruszy - i jesli dalej ma sluchawke przy uchu, to bylby przynajmniej

    Tu można dyskutować i gdybać, bo nagminnym problemem są np. debile
    nie zwracający uwagi na kolor światła, zapychacze skrzyżowań itp,
    przy których taki przypadek jak pogawędki w korku to małe miki
    i angażowanie sił i środków na ich tępienie to marnotrawstwo.
    Ale to nie zmieni faktu, że pogaduszki są karalne :>

    L.

  • 18. Data: 2013-11-28 15:00:00
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu czwartek, 28 listopada 2013 12:26:12 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > na czerwonym nadal jest "w ruchu" :)

    nie bardzo - wd PORD stoi ;)

    art 2.
    29) zatrzymanie pojazdu - unieruchomienie pojazdu niewynikające z warunków lub
    przepisów ruchu drogowego, trwające nie dłuzej niz 1 minutę, oraz kazde
    unieruchomienie pojazdu wynikające z tychwarunków lub przepisów

    WS

  • 19. Data: 2013-11-28 15:03:38
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 28 Nov 2013 12:42:30 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    > Ladna mi cywilizacja gdzie nie mozna uzywac zdobyczy cywilizacji! ;-)

    Nie można jeszcze paru innych rzeczy, ale dzięki temu miejsce
    wygląda na niezłe do zamieszkania. Jeszcze 5 lat temu poważnie
    rozważałbym migrację.

    RR.
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 20. Data: 2013-11-28 15:57:22
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > po prostu wzial udzial w akcji splacania gigantycznych dlugow
    > zaciagnietych przez rothfelda... a ze rothfeld spierdolil a dlugi
    > zoostaly - no coz...

    To my w ogole cos spłacamy ?:)