  • 21. Data: 2013-11-28 17:07:14
    Temat: Re: Rozmowy telefoniczne podrożały
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości

    >To my w ogole cos spłacamy ?:)

    Zalezy jak liczyc.
    Caly czas splacamy, z procentem, dlatego nam pozyczaja.

    Tylko ze aby splacic jednych, to pozyczamy od drugich jeszcze wiecej.
    No i zadluzenie rosnie.

    Tak nawiasem mowiac to pare lat temu roczny deficyt byl prawie taki
    jak "koszt obslugi zadluzenia".
    Czyli gdybysmy nie zyli ponad stan przez poprzednie lata, to
    mielibysmy budzet domkniety.

    No ale ostatnio roczny deficyt sie powiekszyl, i jest naprawde duzy.

    J.

  • 22. Data: 2013-11-28 18:26:51
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

> [...]
    > budzet domkniety.
    >
    > No ale ostatnio roczny deficyt sie powiekszyl, i jest naprawde duzy.

    biorac pod uwage ze rothfeld zadluzyl na na POL BLN pln - to faktycznie
    jestes az nazbyt delikatny w ocenie ;)

  • 23. Data: 2013-11-28 18:35:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "misiek" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomo?ci

    >biorac pod uwage ze rothfeld zadluzyl na na POL BLN pln - to
    >faktycznie jestes az nazbyt delikatny w ocenie ;)

    To nie on nas tak zadluzyl - zadluzali nas wszyscy od 1970.
    Za jego kadencji moglo przybyc troche ponad 100+mld, ale te pol banki
    zbierali solidarnie wszyscy.
    Nie bylo od 1990 roku aby rzad nie wydawal wiecej niz otrzymywal.

    J.

  • 24. Data: 2013-11-28 21:16:02
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

> [...]
    > zbierali solidarnie wszyscy.
    > Nie bylo od 1990 roku aby rzad nie wydawal wiecej niz otrzymywal.

    nie kochanienki - od 2007 zdluzyl nas tyle co wszystkie poprzednie rzady
    rzem wziete po 90 roku - moge Ci poszukac statystyki ale mi sie nie chce...

    zadluzali wszyscy - ale zalezy co robili za pozyczona kase =
    pseudoinwestycje 5 razy przepacone czy pakowali w przemysl i inwestycje
    logiczne...

  • 25. Data: 2013-11-28 22:19:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 27 Nov 2013, Lisciasty wrote:

    > Ociec gawędził sobie stojąc na czerwonym przed skrzyżowaniem,
    > został wypatrzony i oskubany z 200 zeta i 5 pkt. Drogo coś :>

    O ile pamiętam, pierwszy kierowca który załapał się na przestępstwo
    drogowe po penalizacji jazdy "z promilami" też stał na czerwonym.
    Ktoś w niego wjechał.
    Widać taki zwyczaj, że to stojący obrywają, łatwiej złapać ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 26. Data: 2013-11-29 11:14:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >nie kochanienki - od 2007 zdluzyl nas tyle co wszystkie poprzednie
    >rzady razem wziete po 90 roku - moge Ci poszukac statystyki ale mi

    Poszukaj.
    Pewnie mylisz dwie rzeczy - zadluzenie Panstwa/rzadu, z zadluzeniem
    wszystkich w panstwie.

    Zadluzenie Polski jest znane, publikowane, co roku powieksza sie o
    deficyt - ktory byl jak wyzej.

    A jesli do tego doliczysz zadluzenie ludzi, albo np zadluzenie firm,
    ktorych wlasicielami sa osoby/firmy zagraniczne, to ci glupota
    wyjdze..

    >zadluzali wszyscy - ale zalezy co robili za pozyczona kase =
    >pseudoinwestycje 5 razy przepacone czy pakowali w przemysl i
    >inwestycje logiczne...

    Od transformacji panstwo nie inwestuje w przemysl. Czy tam prawie nie
    inwestuje.
    Teraz to moze zainwestowac w autostrade, aby ja uczynic platna :-(

    J.

  • 27. Data: 2013-11-29 12:49:13
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 29 listopada 2013 11:14:12 UTC+1 użytkownik J.F napisał:
> [...]
    >
    > inwestuje.
    >
    > Teraz to moze zainwestowac w autostrade, aby ja uczynic platna :-(

    no i co z tego że jesteśmy zadłużeni. Chyba z wyjątkiem Chin nie ma nie zadłużonego
    państwa na Ziemi. Z punktu widzenia Kowalskiego długi jego państwa nie mają żadnego
    znaczenia.

  • 28. Data: 2013-11-30 11:41:41
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 28.11.2013 13:46, J.F pisze:
    > Alez mozna. Tylko trzeba kolejna zdobycz - zestaw wolnoreczny :-)

    A jakież to ma znaczenie, skoro amerykanie udowodnili, że kierowca
    rozprasza się identycznie rozmawiając przez telefon jak z teściową
    siedząca na tylnym siedzeniu. Tak wiem, kwestia wolnej reki, ale tak
    szczerze takie to ważne? Trzymać telefonu w ręku nie mogę, ale kubek z
    kawą już tak.

    --
    anacron
    aba/