  • Data: 2013-11-30 11:41:41
    Temat: Re: Rozmowy telefoniczne podrożały
    Od: anacron <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.11.2013 13:46, J.F pisze:
    > Alez mozna. Tylko trzeba kolejna zdobycz - zestaw wolnoreczny :-)

    A jakież to ma znaczenie, skoro amerykanie udowodnili, że kierowca
    rozprasza się identycznie rozmawiając przez telefon jak z teściową
    siedząca na tylnym siedzeniu. Tak wiem, kwestia wolnej reki, ale tak
    szczerze takie to ważne? Trzymać telefonu w ręku nie mogę, ale kubek z
    kawą już tak.

    --
    anacron
    aba/