    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rozmowa z Policją w Polsce
    Date: Mon, 17 Aug 2015 20:04:21 +0200

    On 2015-08-17 19:29, Pszemol wrote:
    > Czy to jakiś żart? O co chodzi?
    > Że policjant wjechał radiowozem na teren prywatny bez pytania?
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=vNi6QK0ME2s
    >
    > Bo ja nie rozumiem dlaczego ten policjant wykazał zero reakcji...
    >
    > BTW - sądzę, że w USA ten gostek z kamerą byłby już skuty leżał
    > przy krawężniku za takie odzywanie się do "władzy" :-)

    Toć to nasz nowy palikot, zbysiu stonoga - ten co prawie rząd obalił;).
    Widać wjechali facetowi na działkę, bez żadnej podstawy no to "kazał im
    wypierdalać". Nie specjalnie mi się to podoba i w sumie jakby mu
    wpierdol spuścili to by mnie to też jakoś bardzo nie zmartwiło, ale - po
    pierwsze to ten policjant wiedział, że zbysio jest na cztery łapy kuty i
    ma zapewne niezłego adwokata, bo wręcz zawodowo zajmuje się trolowaniem
    policji z ich rzecznikiem prasowym na czele. Po drugie, tak naprawdę to
    nie bardzo jest tam powód do zastosowania środków przymusu
    bezpośredniego (przynajmniej według ustawy), bo tak po ludzku, to pewnie
    niejeden policjant by nie wytrzymał... Obraza funkcjonariusza w
    przeciwieństwie do napaści chyba nie uprawnia do skucia kajdankami.
    Jakby się postarał to pewnie powód by się znalazł, ale... patrz punkt 1.

    BTW - zbyszek chyba Polskę właśnie opuścił (albo tak mówił), bo go
    prześladują.