  • Data: 2009-10-02 08:33:38
    Temat: Re: Rozmiarowka alpinestars
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr pisze:
    > witam
    > wiecie (najlepiej z autopsji) jak wyglada rozmiarowka alpinestara jesli
    > chodzi o buty?
    > w sensie jak jest z dlugoscia wkladki przy poszczegolnych numerach?
    > moze ktos ma 43/44/45 i moze zmierzyc?
    > z gorki dzieki

    Troche o pomiarach (po angielsku)

    http://www.boot.com/bsizcvt.htm
    http://timsboots.com/bootsize.html

    Jesli chodzi o buty Astarsa to przerobilem modele GP, GP3, SMX-PLUS po
    kolei, kopyto mam 42,5, bralem zawsze nr.43 i jest OK (obecnie mam
    Supertechy).

    http://www.revzilla.com/alpinestars-size-chart

    I rozmiarowka do reszty Astarsow (ad archiwum):

    http://www.alpinestars.com/sizing/
    http://www.indysuperbike.com/images/Sizing/alpinesta
    rs.htm

    voila