eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRozmiar opon a ABSRe: Rozmiar opon a ABS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rozmiar opon a ABS
    Date: Fri, 21 Oct 2016 19:32:32 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 30
    Message-ID: <nudjf7$1bs$1@node2.news.atman.pl>
    References: <5800e365$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    <ntqptv$skd$1@node2.news.atman.pl> <ntrlsb$hmj$1@gioia.aioe.org>
    <nttt98$cos$2@news.chmurka.net> <nu79eu$cr6$1@node1.news.atman.pl>
    <nu88u5$c9t$1@mx1.internetia.pl> <nua3te$ul5$1@news.chmurka.net>
    <nuad4m$ugn$2@node2.news.atman.pl> <nuain9$49f$1@news.chmurka.net>
    <nubedv$v73$1@node2.news.atman.pl> <nucco1$rci$1@news.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1477071144 1404 46.21.210.209 (21 Oct 2016 17:32:24 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 21 Oct 2016 17:32:24 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.4.0
    In-Reply-To: <nucco1$rci$1@news.chmurka.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2590576
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-10-21 o 08:31, viktorius pisze:

    >> A po co ci dane skrętu kół ?
    >> Jeśli lewe kręcą się bardziej niż prawe to komp wie że skręcamy w prawo.
    >> Do tego trzeba dorobić dla danego modelu (odległości osi i kół)
    >> dopuszczalne różnice dla manewrów i po sprawie.
    >>
    >>
    > Faktycznie, czujnik skrętu nie jest potrzebny, nie wiadomo po co go
    > montują w tylu samochodach, gugiel na 1 stronie wypluwa co najmniej 5
    > marek, które mają to zamontowane.
    >
    > A co do pytania, jak prawe wolniej kreci się niż lewe, to nie wiesz, czy
    > np masz słabszą przyczepność przy przyspieszaniu, czy skręcasz, a może
    > już jesteś postawiony bokiem.

    A musisz mieć dane co sekundę ?
    Jak poczekasz pięć to nie będzie niepotrzebnych alarmów.

    > No i przypadek graniczny, jak _ciągle_ jedno koło kręci się szybciej, to
    > skąd komp ma wiedzieć czy faktycznie jest mniej powietrza, czy
    > postanowiłeś wypalić całe paliwo na jednym rondzie?
    > Posiadanie tej jednej danej bardzo ułatwia życie komputerowi.
    >
    Informację czy jedzie prosto w czy po rondzie będzie miał z obrotów
    wszystkich kół. Nie zapominaj że jadąc na typowej drodze będziesz
    skręcał raz w jedną potem w drugą i komputer sobie uśredni wyniki.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 24.10.16 22:09 007

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: