-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Rozmiar opon a ABS
Date: Fri, 21 Oct 2016 19:32:32 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 30
Message-ID: <nudjf7$1bs$1@node2.news.atman.pl>
References: <5800e365$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
<ntqptv$skd$1@node2.news.atman.pl> <ntrlsb$hmj$1@gioia.aioe.org>
<nttt98$cos$2@news.chmurka.net> <nu79eu$cr6$1@node1.news.atman.pl>
<nu88u5$c9t$1@mx1.internetia.pl> <nua3te$ul5$1@news.chmurka.net>
<nuad4m$ugn$2@node2.news.atman.pl> <nuain9$49f$1@news.chmurka.net>
<nubedv$v73$1@node2.news.atman.pl> <nucco1$rci$1@news.chmurka.net>
NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1477071144 1404 46.21.210.209 (21 Oct 2016 17:32:24 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 21 Oct 2016 17:32:24 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.4.0
In-Reply-To: <nucco1$rci$1@news.chmurka.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2590576
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-10-21 o 08:31, viktorius pisze:
>> A po co ci dane skrętu kół ?
>> Jeśli lewe kręcą się bardziej niż prawe to komp wie że skręcamy w prawo.
>> Do tego trzeba dorobić dla danego modelu (odległości osi i kół)
>> dopuszczalne różnice dla manewrów i po sprawie.
>>
>>
> Faktycznie, czujnik skrętu nie jest potrzebny, nie wiadomo po co go
> montują w tylu samochodach, gugiel na 1 stronie wypluwa co najmniej 5
> marek, które mają to zamontowane.
>
> A co do pytania, jak prawe wolniej kreci się niż lewe, to nie wiesz, czy
> np masz słabszą przyczepność przy przyspieszaniu, czy skręcasz, a może
> już jesteś postawiony bokiem.
A musisz mieć dane co sekundę ?
Jak poczekasz pięć to nie będzie niepotrzebnych alarmów.
> No i przypadek graniczny, jak _ciągle_ jedno koło kręci się szybciej, to
> skąd komp ma wiedzieć czy faktycznie jest mniej powietrza, czy
> postanowiłeś wypalić całe paliwo na jednym rondzie?
> Posiadanie tej jednej danej bardzo ułatwia życie komputerowi.
>
Informację czy jedzie prosto w czy po rondzie będzie miał z obrotów
wszystkich kół. Nie zapominaj że jadąc na typowej drodze będziesz
skręcał raz w jedną potem w drugą i komputer sobie uśredni wyniki.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 24.10.16 22:09 007
Najnowsze wątki z tej grupy
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
Najnowsze wątki
- 2025-03-03 a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- 2025-03-03 nie naprawiam więcej telewizorów
- 2025-03-03 Białystok => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-03 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-03 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2025-03-03 Gdy ministrowie sa golodupcami
- 2025-03-03 Pruszków => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-03-03 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-03-03 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-03 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-03 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-03 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-03 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-03-03 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=