eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRozmiar opon a ABSRe: Rozmiar opon a ABS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.chmurka.net!.POSTED.91.230.58.65!not-for-mail
    From: viktorius <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rozmiar opon a ABS
    Date: Fri, 21 Oct 2016 08:31:30 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <nucco1$rci$1@news.chmurka.net>
    References: <5800e365$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    <ntqptv$skd$1@node2.news.atman.pl> <ntrlsb$hmj$1@gioia.aioe.org>
    <nttt98$cos$2@news.chmurka.net> <nu79eu$cr6$1@node1.news.atman.pl>
    <nu88u5$c9t$1@mx1.internetia.pl> <nua3te$ul5$1@news.chmurka.net>
    <nuad4m$ugn$2@node2.news.atman.pl> <nuain9$49f$1@news.chmurka.net>
    <nubedv$v73$1@node2.news.atman.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 21 Oct 2016 06:31:29 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="viktoriu";
    posting-host="91.230.58.65"; logging-data="28050";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.4.0
    In-Reply-To: <nubedv$v73$1@node2.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2590522
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-10-20 o 23:54, RadoslawF pisze:

    > A po co ci dane skrętu kół ?
    > Jeśli lewe kręcą się bardziej niż prawe to komp wie że skręcamy w prawo.
    > Do tego trzeba dorobić dla danego modelu (odległości osi i kół)
    > dopuszczalne różnice dla manewrów i po sprawie.
    >
    >
    Faktycznie, czujnik skrętu nie jest potrzebny, nie wiadomo po co go
    montują w tylu samochodach, gugiel na 1 stronie wypluwa co najmniej 5
    marek, które mają to zamontowane.

    A co do pytania, jak prawe wolniej kreci się niż lewe, to nie wiesz, czy
    np masz słabszą przyczepność przy przyspieszaniu, czy skręcasz, a może
    już jesteś postawiony bokiem.

    No i przypadek graniczny, jak _ciągle_ jedno koło kręci się szybciej, to
    skąd komp ma wiedzieć czy faktycznie jest mniej powietrza, czy
    postanowiłeś wypalić całe paliwo na jednym rondzie?
    Posiadanie tej jednej danej bardzo ułatwia życie komputerowi.

    --
    viktorius

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: