    From: "Maxi" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Rozgałęzienie sygnału TV-SAT
    Date: Fri, 27 Aug 2010 12:00:03 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > On Fri, 27 Aug 2010 08:44:00 +0200, "Maxi" <m...@o...pl>
    > wrote:
    (...)
    > Cos jeszcze wytlumaczyc? A moze sie ktos ze mna nie zgadza?
    (...)
    > ThinkXtra

    dzięki za fachową instrukcję z której i tak nie wiele rozumiem :)
    Podaję moje wymagania: wykańczanie mieszkania w bloku, mam już CP z anteną 80cm i
    zwykłym
    konwerterem. Pomyśleliśmy, że na wszelki wypadek podepnę sygnał do każdego pokoju i w
    ten sposób
    chcę mieć:
    1. salon -2 gniazdka w różnych kątach
    2. pokój dziecka -1 gniazdko
    3. sypialnia -1 gniazdko

    W sumie 4 gniazdka. Myślę przyszłościowo :) i pewnie kiedyś założę konwerter typu
    Quatro i dam
    niezależny sygnał do każdego (albo 2) pokoi.
    Jak to zrobić optymalnie, żeby w przyszłości była ELASTYCZNA możliwość wyboru
    rozwiązania? Np.
    odbioru różnych programów w każdym z 3 pokoi? W salonie 2 gniazdka mają mieć to samo!
    -jak to
    podpiąć? Mniejsza o technikę, chcę poprowadzić tyle kabli w ścianie, żeby później nie
    kuć i wtedy
    mić kabel pod ręką i tylko przełączać.... Przypuszczam, że niektórzy będą
    zawiedzenie, że nie
    sprecyzowałem, ale nie mogę sprecyzować rozwiązań przyszłościowych (np. za kilka lat)
    -chcę mieć
    gotową instalację w ścianie na wszelkie warianty! Pozdrowionka! :)