  • 31. Data: 2011-04-28 05:10:12
    Temat: Re: Rozdzielczości monitorów LCD
    Od: Maru <m...@n...pl>

    W dniu 2011-04-27 09:29, Mrzafka pisze:
    > Użytkownik "Maru" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > A następne 2 monitory, to gdzie? Do drugiej grafy...

    Jak kogoś nie zaboli kieszeń od 4 monitorów to i na dodatkową kartę
    wyskubie parę groszy. Problem raczej w dodatkowym porcie PCI-E lub AGP.
    Ale dla takich wyzwań to pewnie i inna płyta się znajdzie.

  • 32. Data: 2011-04-30 23:18:27
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 27 Apr 2011 07:37:41 +0200, Rafał Łukawski napisał(a):

    > BTW. przy 2+ monitorach przydatne (bardzo) są narzędzia (np. dla
    > windows) typu Multiple Monitors. w tej chwili nie wyobrażam sobie pracy
    > na 2 ekranach bez dwóch niezależnych pasków zadań.

    Ja do tego celu stosuję VirutaWin (http://virtuawin.sourceforge.net/) -
    pulpit wprawdzie ten sam na każdym wirtualnym, ale pasek zadań owszem -
    oddzielny. :)

    [ It's not how many ideas you have. It's how many you make happen. ]
    [ (Juan C. Santiago) ]

  • 33. Data: 2011-05-01 12:35:28
    Od: Andrzej Zbierzchowski <...@v...pl>

    W dniu 2011-04-26 11:28, Gejzero SQ3OGX pisze:
    > Witam.
    > Czy rozdzielczości popularnych monitorów LCD większych niż 21"
    > zatrzymały się na magicznym 1920 x 1080 ?

    Bo taka jest rozdzielczość telewizyjna HD i taką (lub HD Ready,
    1360x768) oferuje się masowemu nabywcy.

    --
    Strzeżcie się kwasu faryzeuszy. Nie ma bowiem nic ukrytego, co by nie
    wyszło na jaw, ani nic tajemnego, co by się nie stało wiadome. Dlatego

  • 34. Data: 2011-07-21 14:12:30
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 26.04.2011 15:33, Andrzej S. pisze:
    > Podsumowujac - nie wiem jak mozna _PRACOWAC_ na 1-nym monitorze.

    Można. Wirtualne pulpity je często skutecznie zastępują, ofe-
    rując więcej niż kilka monitorów nawet:

    - ukrywanie treści widocznej na pozostałych "monitorach"
    w czasie, gdy oglądamy jeden konkretny,

    - możliwość darmowej rozbudowy do kilkudziesięciu ekranów.

    W zasadzie kilka monitorów jest potrzebnych tylko jeżeli
    faktycznie musimy operować na tak dużych zbiorach danych
    *jednocześnie*. A to zależy od zawodu oraz poziomu, na któ-
    rym się pracuje :)

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./