  • 21. Data: 2011-04-27 01:58:27
    Temat: Re: Rozdzielczości monitorów LCD
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    > Wyjdę na wariata, ale mając 24" + 17" obszaru roboczego, to dodatkowo
    > klamoty mam rozrzucone na dwóch / trzech wirtualnych pulpitach...

    > [ Przemysław "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]

    Rozdzielczość to jedna sprawa, ale dlaczego native DPI dalej jest 96 ? - to
    już sa żarty. Zwłaszcza wobec wprowadzania supportu dla niedosłyszących,
    małowidzących albo nic nie widzących.
    Przecież DPI - 96 to standart z monitorów 640 x480.
    Dalej DPI 120 traktowane jest jako coś obcego i efektem tego jest wiele żle
    wyświetlających się programów. A i więcej by się przydało.

  • 22. Data: 2011-04-27 05:37:41
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-04-27 01:52, Przemysław Ryk wrote:
> [...]
    Winfast PVR, prócz tego

    > Wyjdę na wariata, ale mając 24" + 17" obszaru roboczego, to dodatkowo
    > klamoty mam rozrzucone na dwóch / trzech wirtualnych pulpitach...

    BTW. przy 2+ monitorach przydatne (bardzo) są narzędzia (np. dla
    windows) typu Multiple Monitors. w tej chwili nie wyobrażam sobie pracy
    na 2 ekranach bez dwóch niezależnych pasków zadań.

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

  • 23. Data: 2011-04-27 07:28:37
    Od: "Mrzafka" <m...@d...com.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał
    w wiadomości news:4db6b8f6$0$2452$65785112@news.neostrada.pl...

    > Eeeee, ze co?

    Czego tu nie pojmujesz?
    --
    Mrzafka
    m...@d...com.pl

  • 24. Data: 2011-04-27 07:29:40
    Od: "Mrzafka" <m...@d...com.pl>

    Użytkownik "Maru" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Nie do końca tak jest... W tej chwili karta z 2 wyjściami to raczej
    > standard, więc 2 monitory podpinasz do pierwszej lepszej karty.

    A następne 2 monitory, to gdzie? Do drugiej grafy...
    --
    Mrzafka
    m...@d...com.pl

  • 25. Data: 2011-04-27 08:09:14
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    > Czego tu nie pojmujesz?

    Widziales jakas wspolczesna karte graficzna?

  • 26. Data: 2011-04-27 08:14:08
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    > A następne 2 monitory, to gdzie? Do drugiej grafy...

    Do kart z AMD. Pierwsza z brzegu:
    http://allegro.pl/gigabyte-hd5750-1gb-ddr5-740-4800m
    hz-fv-sklep-wwa-i1575177145.html

  • 27. Data: 2011-04-27 10:08:32
    Od: pravus <t...@g...com>

    On Wed, 27 Apr 2011 10:14:08 +0200, Grzegorz Prędki wrote:

    > Do kart z AMD. Pierwsza z brzegu:
    > http://allegro.pl/gigabyte-hd5750-1gb-ddr5-740-4800m
    hz-fv-sklep-wwa-i1575177145.html

    Do kart AMD 57xx/58xx/68xx/69xx przy pomocy DVI/VGA/HDMI można podłączyć
    dwa monitory, kolejne tylko przez DisplayPort.

  • 28. Data: 2011-04-27 12:39:18
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Tue, 26 Apr 2011 11:28:54 +0200, Gejzero SQ3OGX napisał(a):

    > Czy rozdzielczości popularnych monitorów LCD większych niż 21" zatrzymały
    > się na magicznym 1920 x 1080 ?
    > Którego bym nie sprawdzał to 1920 x 1080 jest max co może wyciągnąć. A może
    > wyższe rozdzielczości są dostępne tylko w profesjonalnym sprzęcie dla
    > grafików ?

    Sa jeszcze monitory 16:10 o rozdzialce 1920×1200, to juz jest spora roznica
    wzgledem 1920×1080.

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 29. Data: 2011-04-27 13:41:32
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2011-04-27 14:39, Norbert pisze:

    > Sa jeszcze monitory 16:10 o rozdzialce 1920×1200, to juz jest spora roznica
    > wzgledem 1920×1080.

    Fakt używam obu.
    Rozdielczość Full HD jest zdecydowanie tańsza bo produkowana jest na
    dużo większą skalę.

    miab

  • 30. Data: 2011-04-27 15:04:56
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Gejzero SQ3OGX nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:
    > Którego bym nie sprawdzał to 1920 x 1080 jest max co może wyciągnąć. A
    > może wyższe rozdzielczości są dostępne tylko w profesjonalnym sprzęcie
    > dla grafików ?

    Są jeszcze 1920x1200, np:
    http://allegro.pl/listing.php/search?category=4312&s
    g=0&order=t&string=1920x1200