    From: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Rozdzielczosc 4:3, ekran 16:9 ?
    Date: Tue, 17 Nov 2009 15:13:30 +0100

    Powitanko,

    > Napisz proszę coś dobrego i złego o nc6320, wpadł mi w oko m.in. z uwagi na bogate
    złącza (i szeregowe i równoległe chciałbym
    > wykorzystywać, w szczególności szeregowe w terenie, a z obecnością szeregowego
    ThinkPady mają kłopot), rozmiar ekranu 15'' oraz
    > dobry serwis HP (jak choćby dyskietki systemowe).
    >
    > Tylko nie ściemniaj ;-))

    Juz mialem pochwalic, gdy... padl;-) No dobra, padl zasilacz tzn.
    wylaczyl go termistor. A wiec pierwsza uwaga: Moj jest "replacement
    part", prawdopodobnie oryginalny jest OK, ma 90W, a nie jak moj 65, w
    moim Chinczycy zaoszczedzili na radiatorze, na szczescie nie
    zaoszczedzili na termistorze, warystorze i dlawikach.
    Co do reszty - wlasnie ze wzgledu na zlacza go kupilem, rs232, jak i
    centronix sa na adresach jak Pan Bog przykazal, a wiec stare programy
    pod DOSie beda z nimi tez banglac.
    Wsrod lapkow jest to najszybsza platforma majaca jeszcze te zlacza na
    pokladzie (dzieki grupowiczom za wskazanie tego modelu).
    Ekran - kupilem lapka uzywanego i matryca miala jakis brak kontaktu
    (niestety matryca, nie tasiemka), wymienilem. Rozdzielczosc jak dla mnie
    optymalna, jasnosc, barwy, kontrast tez, natomiast wyglada to na
    najgorszy TN, czyli katy sa takie jak w bankomacie;-) No ale chcialem
    matowa, glare sa ponoc lepsze, ale to za drogo jak na lustro;-)
    Bateria mimo lat trzyma niezle ok. 2,5g odz., wbrew zaleceniom nie
    wyciagam jej mimo, ze pracuje glownie na zasilaniu sieciowym.
    Ma czytnik kart, ale zwyklych SD nie chce czytac, musza byc SDHC, moze
    kwestia sterownika, ale nie chce mi sie sprawdzac.
    Jest cichy, nawet nagrywarka jest cichsza niz moj LiteOn w stacjonarnym,
    grzeje sie nie jakos specjalnie, moge na nim polegac, jest raczej
    niezawodny.
    Pamiec mozna rozszerzyc jedynie do 2GB. Wymiana matrycy + rozszerzenie
    RAMu 1 -> 2 GB, zmiana klawiatury (jakos mi niemiecka nie odpowiadala)
    kosztowalo mnie cos kolo 500zl. Lapka kupilem za chyba 1400.
    Dysk jest SATA, wiec aby go wykorzystac w naturalnym trybie trzeba sobie
    nLitem instalke Win XP przygotowac.
    Wiecej grzechow nie pamietam.
    Jakbys polowal na takiego, to zwroc uwage na wyposażenie, bywaja
    pozbawione WiFi&BT na Allegro, bywaja tez z matryca o nizszej
    rozdzielczosci (czesto), z niemiecka klawiatura, z nagrywarka CD zamiast
    DVD. Musisz byc czujny, jak pies podwojny;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa