  • Data: 2013-08-05 00:46:24
    Temat: Re: Rozczarowanie skutecznością zasięgu dvbt
    Od: Mirek <i...@z...adres> szukaj wiadomości tego autora

    On 05.08.2013 00:16, J.F. wrote:

    > Roznie dawniej bywalo. Fakt ze slaby sygnal analogowy powoduje ze
    > nadal "cos" widac. A cyfrowy widac, widac, i nagle nie widac.

    Ale idzie złapać dobry sygnał z odbić i załamań. W jednym miejscu mam
    przypadek, że _nie_było_szans_ złapać analogowego sygnału z tego
    nadajnika - nic dziwnego, bo zasłania pasmo gór. Teraz sygnał cyfrowy
    dociera na tyle mocny, że wystarczy stara antena siatkowa z założonym
    symetryzatorem. Co ciekawe - nie jest to odbicie, (górki na przeciwko co
    prawda są, ale niskie) bo najsilniejszy sygnał jest mniejwięcej z
    kierunku bezpośredniego - musi się jakoś załamywać na tych górkach albo
    coś w tym rodzaju.

    Mirek.