  • 1. Data: 2010-08-12 07:28:07
    Temat: Rozciągający się input text i stały przycisk
    Od: Zbigniew Malec <a...@i...invalid>

    Witam,
    czy da się w CSS opisać układ elementów tak, aby uzyskać w jednej lini pole
    tekstowe oraz przycisk, przy czym chciałbym, żeby przycisk miał swoją
    długość, natomiast pole tekstowe rozciągało się do szerokości rodzica?
    Coś widziałem gdzieś o calc, ale nie wiem, na ile to jest przenośne i czy
    działa w ogóle.

    Zbyszek Malec

  • 2. Data: 2010-08-12 11:03:12
    Temat: Re: Rozciągający się input text i stały przycisk
    Od: satellite <p...@g...pl>

    On 2010-08-12 09:28, Zbigniew Malec wrote:
    > czy da się w CSS opisać układ elementów tak, aby uzyskać w jednej lini pole
    > tekstowe oraz przycisk, przy czym chciałbym, żeby przycisk miał swoją

    form{
    width: 400px;
    border: 1px solid red;
    padding-right: 85px;
    }

    form input{
    display: inline-block;
    }

    input[type='text']{
    width:100%;
    margin-right: 85px;
    }

    input[type='button']{
    width: 80px;
    margin-left: -80px;
    }

    to bardzo naciagane, ale mniej straszliwe niz calc : )