  • Data: 2009-03-17 18:25:34
    Temat: Re: Rozbudowa pamięci
    Od: colidar <c...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mark pisze:
    > Ales sie uparl kupowac badziewie :) ASrock na SISie? PCchips? No i po co sie
    > meczyc.
    > http://www.allegro.pl/item582438580_amd_athlon_2500_
    barton_msi_kt4_ultra_cooler.html
    > http://www.allegro.pl/item579264801_gigabyte_ga_7va_
    athlon_xp_2500_barton_gratisy.html
    > http://www.allegro.pl/item583559229_plyta_ga_7vt600_
    p_l_athlon_2600_barton_bcm.html

    Ja się nie upieram, tylko pytam i szukam.
    Na komputerach guzik się znam, i najmądrzejsze co mogę zrobić, to
    zadawać pytania komuś, kto się zna lepiej ode mnie, czyli Wam.

    Dzięki za pomoc, jak na razie zakonotowałem sobie, trochę kazuistycznie,
    czego unikać, i w którą stronę się kierować.

    pzdr

    maciek