-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.ent22.internet
dsl.tpnet.pl!not-for-mail
From: Adam <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Rozbilansowanie ogniw Li-Ion
Date: Fri, 8 Feb 2019 17:26:31 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <q3kajk$h2v$1$Adam@news.chmurka.net>
References: <e...@t...no1>
<5c5c5c92$0$486$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@t...no1>
NNTP-Posting-Host: ent22.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Fri, 8 Feb 2019 16:26:29 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Adam";
posting-host="ent22.internetdsl.tpnet.pl:83.15.205.22";
logging-data="17503";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.5.0
In-Reply-To: <0...@t...no1>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:740864
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-02-07 o 20:13, Queequeg pisze:
> J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
>
>> "Do eksplozji doszło w jednym z bloków przy ulicy Gorczyczewskiego w
>> Poznaniu.
>> W środę po godzinie 22 wybuchła hulajnoga elektryczna, która
>> znajdowała się na parterze w serwisie ładowania
>>
>> Siła wybuchu była tak duża, że z okien wyleciały szyby i doszło do
>> niewielkiego pożaru."
>
> W końcu li-ion :)
>
> Ciekawe czemu to wybuchło. Może chińskie rączki źle przylutowały "battery
> protector"?
>
> Coraz bardziej zastanawiam się nad opcją pozbycia się z hulajnogi tych
> li-ion i wrzucenia dwóch małych aku żelowych przy podłodze. Miejsce jest.
> Będzie pewnie taniej, a do tego bezpieczniej. Tylko mniej estetycznie.
>
> https://allegro.pl/oferta/akumulator-zelowy-bezobslu
gowy-ups-agm-12v-7ah-5889804397
>
> Albo MW... trochę droższe, ale chyba lepsze.
>
> https://allegro.pl/oferta/akumulator-zelowy-agm-12v-
7-2ah-mws-7-2-12-jakosc-6750643646
>
> Tylko czy takie akumulatorki wytrzymają prąd rzędu 10 A (i jaką pojemność
> będą wtedy miały)? Prąd raczej nie ciągły, chociaż... cholera wie ile to
> pobiera pod obciążeniem. Bez obciążenia (koło w powietrzu) kilkaset mA,
> maksymalnie pewnie te 10 A, bo silnik 250 W... albo maksymalnie więcej, a
> nominalnie 10 A :)
A w czym problem znaleźć jakieś karty katalogowe?
Pierwsze-lepsze z brzegu:
https://www.tme.eu/pl/Document/ae25b19823d56fdb534a6
9302f53e892/ACCU-BPE7.2-12_BP.pdf
>
> Ciekawe zdanie: "AKUMULATORY ŻELOWE MUSZĄ BYĆ ŁADOWANE SPECJALNYMI
> ŁADOWARKAMI DO AKUMULATORÓW ŻELOWYCH (ODPOWIEDNI PRĄD ŁADOWANIA).
>
> UŻYWANIE DO ŁADOWANIA ZWYKŁYCH PROSTOWNIKÓW SAMOCHODOWYCH NAJCZĘŚCIEJ
> KOŃCZY SIĘ SZYBKIM USZKODZENIEM AKUMULATORA.
>
> JEŚLI NIE POSIADACIE PAŃSTWO TAKIEJ ŁADOWARKI - NA INNYCH AUKCJACH
> POSIADAMY CAŁY ASORTYMENT!"
>
> Ok, prąd ładowania... a co z prądem rozładowania? Też nie może być tak
> duży, jak w przypadku standardowego akumulatora z płynnym elektrolitem?
>
j.w.
--
Pozdrawiam.
Adam
Następne wpisy z tego wątku
- 08.02.19 18:15 J.F.
- 08.02.19 19:26 Queequeg
- 08.02.19 19:27 Queequeg
- 08.02.19 20:50 J.F.
- 09.02.19 17:16 Queequeg
- 09.02.19 21:15 J.F.
- 09.02.19 22:53 Queequeg
- 10.02.19 12:23 Piotr Dmochowski
- 10.02.19 14:23 Queequeg
- 10.02.19 23:58 J.F.
- 11.02.19 15:53 Queequeg
- 11.02.19 23:35 J.F.
- 12.02.19 13:01 Queequeg
- 12.02.19 13:03 Queequeg
- 12.02.19 15:50 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zbieranie danych przez www
- reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- Problem z odczytem karty CF
- 74F vs 74HCT
- Newag ciąg dalszy
- Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- kabelek - kynar ?
- Podnieść masę o 0.6V
- Moduł BT BLE 5.0
- Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- ale zawziętość i cierpliwość
- Chiński elektrolizer tester wody
- Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie
- ciekawy układ magnetofonu
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=