  • 21. Data: 2010-06-07 14:34:18
    Temat: Re: Różańscy...
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    W dniu 07-06-10 15:36, Esox pisze:

    > huk z tym, mój nie wrócił.... idę szukać auku

    Niemieckie wyraźnie zawiodły :)

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 22. Data: 2010-06-08 14:28:33
    Temat: Re: Rózanscy...
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    W dniu 06-06-10 19:50, Marcin Gardela pisze:

    > Pffff :)

    Jakiś cienias, prawda? Prawdziwy popis dał kto inny!

  • 23. Data: 2010-06-08 14:29:59
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    W dniu 06-06-10 15:51, Mystik pisze:

    > Dziękujemy za miłą zabawę.
    >
    > Do zobaczenia na pewno w przyszłym roku.

    Dziękujemy za miłe słowa, dziękujemy za przybycie, wszystko super
    i mlimli. Mam nadzieję, że jacyś nowi dadzą się jednak namówić na
    przybycie w przyszłym roku.

  • 24. Data: 2010-06-08 14:32:21
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    W dniu 06-06-10 19:47, Grzegorz Rogala pisze:
    > siema,
    >
    > lipa, malo ludzi, czlowiek pozniejszym wieczorkiem przyjezdza a tam pustki.
    > Repertuar ten sam itp itd ;))
    > chociaz drogi coraz lepsze wiec warto bylo sie przeturlac.

    Dobre i to :)
    A ludzi było dokładnie 123 osoby dorosłe plus ze 30
    niepełnoletnich od 6 tygodni do 18 lat.
    Inną ważną daną statystyczną jest fakt wypicia przez nas około
    800 piw, rzecz jasna nie licząc importu własnego i wynalazków.

  • 25. Data: 2010-06-08 14:34:04
    Temat: Re: Różańscy... - FOTO
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    W dniu 07-06-10 10:03, (pj) pisze:
    > W dniu 2010-06-06 22:36, Piotr May pisze:
    > [...]
    >>

    > dodaj: biedne dzieci - od malego patrza na pijanych rodzicow, sluchaja
    > ich wrzasków i belkotu, traca sluch przy strzelajacych wydechach i
    > wyjacych szarpidrutach a obscenicznosc ucza sie traktowac jak
    > normalnosc! Na kogo to-to wyrosnie? A gdzie PRAWDZIWE wartosci!?

    Łączę się w bólu. A propos wartości, w sobotę w Lubawie odbyła
    się impreza motocyklowa poprzedzona mszom śfjentom i o zgrozo,
    prócz garstki czoperzystów - nikt nie pojechał!

  • 26. Data: 2010-06-08 14:34:40
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    W dniu 07-06-10 11:19, lesor pisze:

    > te male?
    > jak widac - najbardziej przeszkadzaly ...nieobecnym.

    Lol, prawdziwy Wujek Staszek :)

  • 27. Data: 2010-06-08 14:39:22
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-06-08 16:32:21 +0200, Jacek Różański <j...@e...pl> said:

> [...]
    > Inną ważną daną statystyczną jest fakt wypicia przez nas około 800 piw,
    > rzecz jasna nie licząc importu własnego i wynalazków.

    Iiiiii, cieniutko, zakładając że pili tylko ci pierwsi, to wychdzi po
    jakieś 2 browce na głowę dziennie. Fstyd, normalnie kółko różańcowe.
    ;-)

    de Fresz

  • 28. Data: 2010-06-08 17:59:56
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    de Fresz pisze:

    Hej

    > Iiiiii, cieniutko, zakładając że pili tylko ci pierwsi, to wychdzi po
    > jakieś 2 browce na głowę dziennie. Fstyd, normalnie kółko różańcowe.
    > ;-)

    Dawaj foty bo aparat to miałeś przyspawany do łapy przez całą imprezę ;)
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 29. Data: 2010-06-08 22:21:06
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Esox pisze:

    > huk z tym, mój nie wrócił....

    No nie gadaj. Dokąd Ci prądu starczyło?

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 30. Data: 2010-06-09 09:36:21
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-06-08 19:59:56 +0200, Kryhu <k...@p...pl> said:

    > Dawaj foty bo aparat to miałeś przyspawany do łapy przez całą imprezę ;)

    Wsyskie 1200? Paaaanie, a kto to wytrzyma ;-) Selekcja się robi.
    Zresztą po tym jak Ty pokazałeś, to jakoś się tak zamkłem w sobie... ;-)

    de Fresz