  • 11. Data: 2010-06-06 20:36:24
    Temat: Re: Różańscy... - FOTO
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2010-06-06 22:32, Marcin Gardeła pisze:

    > Kurde ale super zdjęcia, naprawdę!

    Fotki rewelacja. Ale to Kryska robila wiec nie dziwne.
    Dziwne natomiast sa te tabuny dzieci.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 12. Data: 2010-06-06 21:07:49
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 6 Cze, 22:36, Piotr May wrote:

    > Fotki rewelacja. Ale to Kryska robila wiec nie dziwne.
    > Dziwne natomiast sa te tabuny dzieci.

    Z natura nie wygrasz...
    ... tylko po co z nia walczyc?

    - - - - - -

    Organizacja do dupy. Co z tego, ze bylo palenie gumy, strzelanie z
    wydechow (suzuki ma stuki i puki) jak nie bylo chrztu nowych, ktorych
    bylo kilkoro (nascioro)? Skoro tak, to trza ochrzcic niechrzczonych
    starych.

    --
    pozdrawiam, lesor
    cb1300 Rossynant

  • 13. Data: 2010-06-06 21:14:01
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2010-06-06 23:07, lesor pisze:

> [...]
    > wydechow (suzuki ma stuki i puki) jak nie bylo chrztu nowych, ktorych
    > bylo kilkoro (nascioro)? Skoro tak, to trza ochrzcic niechrzczonych

    A co na to te male ? tam sporo ich bylo sadzac po fotkach. Trza bylo
    brac i chrzcic. Tylko moze cel chrztu jakis inny by sie przydal?

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 14. Data: 2010-06-06 21:21:31
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2010-06-06 22:36, Piotr May pisze:

    > Fotki rewelacja. Ale to Kryska robila wiec nie dziwne.
    > Dziwne natomiast sa te tabuny dzieci.

    To prawda Kryhu jak zwykle...jak już robi zdjęcia to czaderskie;)
    co do dzieci?? eee.. na Boborowym to moze i tak, ale tutaj to juz chyba
    stały element krajobrazu,tego już się nie da powstrzymać Pio.

    Pozdr.

    Tomek
    Biały VFRanek

  • 15. Data: 2010-06-07 07:06:28
    Temat: Re: Różańscy...
    Od: souti <i...@u...pl>

    Souti również melduje powrót do domu bezpiecznie, acz z przygodami (żeby cewka
    zapłonowa odmówiła posłuszeństwa...)

    --
    souti

  • 16. Data: 2010-06-07 08:03:54
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-06-06 22:36, Piotr May pisze:
    [...]
    > Dziwne natomiast sa te tabuny dzieci.

    dodaj: biedne dzieci - od malego patrza na pijanych rodzicow, sluchaja
    ich wrzasków i belkotu, traca sluch przy strzelajacych wydechach i
    wyjacych szarpidrutach a obscenicznosc ucza sie traktowac jak
    normalnosc! Na kogo to-to wyrosnie? A gdzie PRAWDZIWE wartosci!?

    --
    pozdr
    moher pj ;-)

  • 17. Data: 2010-06-07 09:19:57
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 6 Cze, 23:14, Piotr May wrote:

    > A co na to te male ? tam sporo ich bylo sadzac po fotkach. Trza bylo
    > brac i chrzcic. Tylko moze cel chrztu jakis inny by sie przydal?

    te male?
    jak widac - najbardziej przeszkadzaly ...nieobecnym.

    --
    lesor

  • 18. Data: 2010-06-07 09:38:32
    Temat: Re: Róz.an'scy... - FOTO
    Od: Magic <m...@w...pl>

    lesor napisa?(a):

    > te male?
    > jak widac - najbardziej przeszkadzaly ...nieobecnym.

    Hehe. Dodam z.e dzieci znakomicie zajmowa?y sie; soba; lub udoste;pnionym im
    ka;cikiem kinowym, który cieszy? sie; tez. sporym zainteresowaniem
    mototwardzieli.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800[']

  • 19. Data: 2010-06-07 10:28:42
    Od: "Budyn" <b...@g...pl>

    Uzytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisal w wiadomosci
    > Hehe. Dodam z.e dzieci znakomicie zajmowa?y sie; soba; lub udoste;pnionym
    > im ka;cikiem kinowym, który cieszy? sie; tez. sporym zainteresowaniem
    > mototwardzieli.

    pierwszy raz moglem zobaczyc jak konczy sie walle-y :-)

    b.

  • 20. Data: 2010-06-07 13:36:09
    Od: "Esox" <e...@p...onet.pl>

    souti wrote:
    > Souti również melduje powrót do domu bezpiecznie, acz z przygodami
    > (żeby cewka zapłonowa odmówiła posłuszeństwa...)

    huk z tym, mój nie wrócił.... idę szukać auku

    Esox