  • Data: 2013-05-07 19:21:56
    Temat: Re: Rowerzysta spowodował wypadek, kierowcę ścigają...
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-05-07 17:35, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Już z tymi stopniami nie przesadzaj - słońce świeci z kierunku, z
    > którego nadjeżdżał rowerzysta - najgorszy możliwy przypadek.

    Moze i z ktorego nadjezdzal - tyle ze w nastepstwie tego pojawil sie na
    jezdni czyli na wprost, w polu widzenia ktore kierowca powinien
    obserwowac przede wszystkim. Tutaj kierowca powinien go juz widziec
    i zdazyc zareagowac. Tutaj nie ma jakiejs specjalnej proby hamowania.

    A jak swieci slonce, to sie opuszcza taka smieszna oslone jaka jest
    montowana nad glowa kierowcy i tak czy siak - bierze
    poprawke na to, ze widac gorzej i trzeba jechac tak zeby zareagowac.

    > Znaczy twierdzisz, ze zrobił to umyślnie?

    Nie, raczej ze zrobil to bezmyslnie. Taka jest odpowiedz na argument ze
    przyczyna jest oslepienie przez slonce. Slonce nie jest wytlumaczeniem.

    > Jasssne. Zostawiasz samochód na środku drogi, jak Cię słońce oślepi?

    Jesli NIC nie widac, to jedziesz z predkoscia do tego proporcjonalna
    czyli w razie potrzeby, owszem - zatrzymujac sie. Jesli widac cos, ale
    slabo, to oczywiscie ze wolno jechac. Woooolno.

    > Jakbym miał obstawiać, to jednak obstawiałbym, że nie był trzeźwy.

    Mozliwe ze taka byla przyczyna - w kazdym razie efekt byl taki jakby
    prowadzacy w ogole nie obserwowal jezdni. ALbo nie przyjmowal tych
    bodzcow do wiadomosci.

    --

    memento lorem ipsum