  • Data: 2013-05-07 18:34:46
    Temat: Re: Rowerzysta spowodował wypadek, kierowcę ścigają...
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 07.05.2013 17:35, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Rowerzysta też niepoprawnie ocenił sytuacje i święty nie jest. Ale
    > przewidzieć, że samochód zacznie zjeżdżać w lewo nie mógł.

    Myślę, że uznał, że kierowca go widzi i dostosuje prędkość. Przeliczył się.

    > Rowerzysta popełnił powszechny błąd rowerzystów i pieszych - wydaje im
    > się, że jak oni widzą samochód, to kierowca samochodu też ich widzi. A
    > to niekoniecznie jest prawdą. Na każdym spoczywa obowiązek zadbania o
    > swoje bezpieczeństwo i elementarna ostrożność w życiu.

    Dopiero z kamery doczepionej do kasku dowiedziałem się jak bardzo i jak
    często rozglądam się w trakcie jazdy. Ale ja mam już "doświadczenie" -
    dwa wypadki za mną. I nie wiem w sumie czy w jednym z nich ktoś mnie nie
    zahaczył o tylne koło jak skręcałem.

    > Tak, żeby swoja
    > nierozwaga nie narazić kogokolwiek na szkodę.

    2 tygodnie temu na przejeździe widziałem, że się toczy samochód na
    zielonej strzałce, ale byłem przekonany, że mnie widzi i się zatrzyma.
    Zatrzymał się dopiero tam gdzie chwilę wcześniej była moja noga, dobrze
    w sumie że nie przyspieszył, bo unik nic by nie dał. Byłem pewien, ze
    mnie widzi, bo miał głowę obróconą w prawo... ale patrzył w lewo.

    Nie dziwię się, że niektórzy wożą AirZound.

    Michoo