    Subject: Re: Rowerzyści na drogach...
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Akarm <a...@w...pl>
    Date: Wed, 13 Jun 2018 12:22:03 +0200

    W dniu 2018-06-13 o 11:59, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Akarm"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > A co wam tak zagraza na DDR ?

    Przede wszystkim bezrozumne zroweryzowane bydło, do tego dochodzą
    bezmózgi za kierownicą na przejazdach rowerowych.
    Ja na DDR miałem trochę różnych doświadczeń: zmiażdżone kolano, zerwanie
    przyczepów mięśni od od barku po nadgarstek prawej ręki, pęknięcie kości
    udowej - to takie grubsze. Drobne, w rodzaju wylądowania na ziemi bądź
    masce samochodu, to nawet niewarte pamiętania. Czasem jeszcze zmuszony
    byłem komuś obić ryja, ale to głównie pieszym chamom. Kierowcy samochodu
    tylko raz. Na jezdni miałem tylko trzy kolizje wskutek nieudzieleniu
    pierwszeństwa przez matołów za kierownicą.
    Jest różnica? Chyba dość spora.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/