  • 21. Data: 2024-06-07 15:23:15
    Temat: Re: Rowerzyści! Co się z wami dzieje?!
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 07.06.2024 o 12:37, r...@k...pl pisze:
    > Jakby ciebie to interesowało to przepis na przeprowadzanie roweru istnieje
    > dłużej niż ty.

    Na co to jest dowód?
    Że przed 1972 rokiem nie było lewaków? ;-)

  • 22. Data: 2024-06-07 17:13:27
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:n47zm7erl22m.5yrwarhlgr83.dlg@40tude.net>
    user Jacek Maciejewski pisze tak:

    > W moim miasteczku jest jeszcze ciekawiej. Rowerzysta przed
    > przejazdem rowerowym (wielkim i wymalowanym na czerwono) ma znak
    > Stop. No więc dojeżdża do niego, wtedy kierowiec grzecznie zwalnia
    > żeby rowerka przepuścić. Ale rowerzysta musi zsiąść i przepuścić
    > kierowcę. Kierowca o znaku stop nic nie wie, więc przepuszcza
    > rowerzystę. I tak sobie obaj stoją i się przepuszczają, po jakimś
    > czasie zaczynają się pukać w czoło czy mamrotać obelgi. W końcu,
    > zniecierpliwieni głupotą przeciwnika, obaj ruszają jednocześnie :)

    +1

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    jebać fliperów pasożytów hieny cmentarne

  • 23. Data: 2024-06-10 17:06:05
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Mateusz Bogusz <m...@o...pl> wrote:

    > Wyobraźcie sobie, rowerzysta jedzie zbliża się do przejścia, a ja już
    > prawie widzę metę tego wyścigu - będzie płynnie, bez zatrzymywania. I co
    > się dzieje? Zamiast przejechać, zatrzymuje się przed przejściem, zsiada
    > z roweru, rozciąga plecy, poprawia kask, spogląda w niebo... Może nawet
    > sprawdza prognozę pogody, cholera go wie? Potem spokojnym krokiem, jakby
    > właśnie wyszedł na popołudniowy spacer, przechodzi na drugą stronę. Ja
    > już dawno zwolniłem do prędkości ślimaka na spacerze. Ba! Muszę się
    > nawet zatrzymać!

    No bo rowerzysta nie ma pierwszeństwa, a pieszy ma, więc on teraz jest
    pieszy :)

    A nie spieszy mu się, bo nie lubi kierowców i chce ich podenerwować.

    > Przeklęci rowerzyści, czy nie moglibyście po prostu wrócić do
    > przejeżdżania na dwóch kołach?

    Ale to nie ma być kooperacja. Przynajmniej nie w ich głowie. To jest walka
    :)

    --
    Biblia uczy nas kochać.
    Kamasutra uczy jak.

  • 24. Data: 2024-06-12 07:56:54
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    To zgubny wpływ kamer.
    Gdybym miał pewność, że nie jesteś pojebem co jak tylko przejadę po pasach poleci do
    prokurwatora z nagraniem, to bym przejechał, a
    tak zsiadam, poprawiam kask, poprawiam pampersa rozglądam się za laskami, może kiedyś
    przeprowadzę rower tym pasami.

    -----

  • 25. Data: 2024-06-12 09:53:00
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 12.06.2024 07:56, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    > zsiadam, poprawiam kask, poprawiam pampersa rozglądam się za laskami,
    > może kiedyś przeprowadzę rower tym pasami.

    W drugą stronę też mam zastrzeżenia. Jadę rowerem ulicą, dojeżdżam do
    skrzyżowania i czekam na podporządkowanej aż sznur z prawej przejedzie
    żebym mógł przejechać prosto. Z lewej jedzie jedno auto w tym czasie i
    kierowca wpadł na wspaniały pomysł że się zatrzymał i macha ręką - że
    mnie niby przepuszcza - ale gdzie, pod ten sznur aut? To czekam dalej i
    gdy sznur nareszcie się kończy, to (jak przypuszczam) zdenerwowany
    staniem kierowca z lewej nagle rusza...

    Ostatecznie ani mi nie pomógł, skomplikował dodatkowo sytuację bo
    zamiast przejechać zgodnie z prawem, to musiałem uważać dodatkowo na
    niego...

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz