  • 11. Data: 2024-06-07 10:34:45
    Temat: Re: Rowerzyści! Co się z wami dzieje?!
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

> [...]
    > sprawdza prognozę pogody, cholera go wie? Potem spokojnym krokiem, jakby
    > właśnie wyszedł na popołudniowy spacer, przechodzi na drugą stronę. Ja
    > już dawno zwolniłem do prędkości ślimaka na spacerze. Ba! Muszę się
    > nawet zatrzymać!
    >
    > Patrzę na to, przecieram oczy i zastanawiam się, czy jest na to jakaś
    > specjalna aplikacja czy o co chodzi?! Stoję i rozmyślam o życiu,
    > czekając aż ta powolna procesja dobiegnie końca. Przeklęci rowerzyści,
    > czy nie moglibyście po prostu wrócić do przejeżdżania na dwóch kołach?
    > Oszczędzilibyśmy i moje nerwy i trochę paliwa!

    To samo z samochodami na drogach. Zbliżam się do przejścia, zostawiam
    metr by se gość normalnie przejechał a ten zatrzymuje się i muszę
    przejść. :-)

  • 12. Data: 2024-06-07 10:38:49
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 7 Jun 2024 10:22:19 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Tak to jest jak lewactwo bierze się za uszczęśliwianie narodu

    No i pierdolnąłeś jak zwykle. Postawiono takich oznakowan chyba z 10 i
    wszystkie za PIS-u. I tylko nie mów że PIS to partia lewicowa :)
    A już nie na twoją głowę fakt że przekonania polityczne odpowiedzialnych
    za regulację ruchu ulicznego w moim miasteczku nie miały nic wspólnego z
    tym oznakowaniem. Tu się ujawnił urzędniczy pogląd że jakby obywatelowi
    nie nakazano i zakazano, to by nie wiedział co robić. Oraz, że czym
    wiecej znaków tym grubsza blacha na urzędniczej dupie.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 13. Data: 2024-06-07 11:06:42
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > No i pierdolnąłeś jak zwykle. Postawiono takich oznakowan chyba z 10 i
    > wszystkie za PIS-u. I tylko nie mów że PIS to partia lewicowa :)

    Lewactwo to stan umysłu a pisowcy to pożyteczni idioci lewicy ;-)

    > A już nie na twoją głowę fakt że przekonania polityczne odpowiedzialnych
    > za regulację ruchu ulicznego w moim miasteczku nie miały nic wspólnego z
    > tym oznakowaniem.

    Miały bo to objaw szerzącej się ideologii żeby na wszystko ustanowić
    PRZEPIS.

    Tu się ujawnił urzędniczy pogląd że jakby obywatelowi
    > nie nakazano i zakazano, to by nie wiedział co robić. Oraz, że czym
    > wiecej znaków tym grubsza blacha na urzędniczej dupie.

    To ewidentny przejaw lewicowego myślenia

    "Uchronimy cię przed wszystkimi niebezpieczeństwami świata. tylko nam
    PŁAĆ PŁĄĆ PŁACCCCCC coraz więcej PŁAĆ"

  • 14. Data: 2024-06-07 11:07:40
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 07.06.2024 o 09:49, r...@k...pl pisze:

    > Nie próbuj myśleć, jak widać to się nie udaje.

    Ja tylko opisuję rzeczywistość myślę przy urnie wyborczej

    A Ty?

  • 15. Data: 2024-06-07 11:10:44
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 07.06.2024 o 10:34, io pisze:
    > To samo z samochodami na drogach. Zbliżam się do przejścia, zostawiam
    > metr by se gość normalnie przejechał a ten zatrzymuje się i muszę
    > przejść. ?

    Spokojnie to lewicowe ZDEBILNIENIE też minie.

    Ludzie zauważą że trzeba myśleć i odpowiadać za swoje czyny i że za ich
    podatki nikt za nich tego NIE ZROBI.

  • 16. Data: 2024-06-07 11:20:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 7 Jun 2024 07:31:32 +0200, Mateusz Bogusz wrote:
    > Kiedy widzę rowerzystę zbliżającego się do przejścia dla pieszych, od
    > razu luzuję nogę z gazu. To taki mój mały rytuał, zaraz przejedzie, ja
    > spokojnie go minę i wszystko idzie jak z płatka. Ale ostatnio...ach,

    Ale przejscie dla pieszych, czy pieszo-rowerowe ?

> [...]
    > się dzieje? Zamiast przejechać, zatrzymuje się przed przejściem, zsiada
    > z roweru, rozciąga plecy, poprawia kask, spogląda w niebo... Może nawet

    No i prawidłowo - przejechac po przejsciu mu nie wolno.

> [...]
    > właśnie wyszedł na popołudniowy spacer, przechodzi na drugą stronę. Ja
    > już dawno zwolniłem do prędkości ślimaka na spacerze. Ba! Muszę się

    Rozsądek, a nawet przepis nakazuje się upewnić, czy zdołasz się
> [...]

    > czy nie moglibyście po prostu wrócić do przejeżdżania na dwóch kołach?
    > Oszczędzilibyśmy i moje nerwy i trochę paliwa!

    To musisz poprosic policję, żeby im nie dawała mandatów, a posłów,
    zeby zmienili ustawe.

    Po prawdzie - nie mam nic przeciw temu, zeby rowerzysta POWOLI
    przejechał przez przejscie. No ale na rowerze pojedzie szybciej.
    Nasze przejscia w miare dostosowane do prędkosci pieszego i 50 km/h,
    ale rowerzysta jest trochę za szybki, albo dużo za szybki, jak glupi.

    J.

  • 17. Data: 2024-06-07 12:35:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 7 Jun 2024 10:22:19 +0200, w <v3ufvt$8kn$1$chmurka8@news.chmurka.net>,
    _Master_ <...@...pl> napisał(-a):

    > Tak to jest jak lewactwo bierze się za uszczęśliwianie narodu
    >
    > Ja pierdooooolę.
    >
    > Ja bym to sprzątnął w trybie obywatelskiego nieposłuszeństwa.
    >
    > Jestem i kierowcą i rowerzystą. Ale przede wszystkim białym wolnym
    > człowiekiem ;-)

    To dlaczego konfederuskie parchy nie wniosły jeszcze poprawki?

  • 18. Data: 2024-06-07 12:37:08
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 7 Jun 2024 11:07:40 +0200, w <v3uiku$8ko$2$chmurka8@news.chmurka.net>,
    _Master_ <...@...pl> napisał(-a):

    > Ja tylko opisuję rzeczywistość

    Jakby ciebie to interesowało to przepis na przeprowadzanie roweru istnieje
    dłużej niż ty.

    > myślę przy urnie wyborczej

    Dowcip sezonu, i to od pierwszego wyrazu :D

  • 19. Data: 2024-06-07 13:23:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 7 Jun 2024 10:22:19 +0200, _Master_ wrote:
> [...]
    > Ja bym to sprzątnął w trybie obywatelskiego nieposłuszeństwa.
    >
    > Jestem i kierowcą i rowerzystą. Ale przede wszystkim białym wolnym

    Dlaczego? Bardzo dobry.

    Skoro na samochodowym skrzyżowaniu można regulować pierwszeństwo,
    to i na rowerowym można :-)

    Wypadków od tego będzie mniej, rowerzyści będą zdrowsi :-)

    J.

  • 20. Data: 2024-06-07 15:21:56
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 07.06.2024 o 13:23, J.F pisze:
    > Wypadków od tego będzie mniej, rowerzyści będą zdrowsi

    Tak sądzi lewak spaczony ideologicznie

    Taki parch ;-)