  • 1. Data: 2012-04-05 15:21:42
    Temat: Rowerem po autostradzie
    Od: to <t...@i...pl>

    Kiedy pisałem, że jako nastolatek jechałem rowerem 70 czy tam 80 km/h po
    Puławskiej, to gremium PMS-owych trolli orzekło, że to niemożliwe. A
    tymczasem...

    http://www.youtube.com/watch?v=ze9IOtK1-RU

    PS. Ale niedojdy go gonią, ciekawe, czy nasi by go dogonili.

  • 2. Data: 2012-04-05 15:28:17
    Temat: Re: Rowerem po autostradzie
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-04-05 15:21, to pisze:
> [...]
    > tymczasem...
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=ze9IOtK1-RU
    >
    > PS. Ale niedojdy go gonią, ciekawe, czy nasi by go dogonili.

    Powinni go zastrzelić.
    Słyszał sygnał, nie zatrzymał się - należy strzelać.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik

  • 3. Data: 2012-04-05 15:29:55
    Od: to <t...@i...pl>

    begin WW

    > Powinni go zastrzelić.
    > Słyszał sygnał, nie zatrzymał się - należy strzelać.

    Nie lepiej obrzucić granatami?

  • 4. Data: 2012-04-05 15:51:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 05 Apr 2012 13:29:55 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    ale z granatnika zeby się nie zmęczyć

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2012-04-05 15:54:44
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-04-05 15:51, masti pisze:
    > Dnia pięknego Thu, 05 Apr 2012 13:29:55 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > ale z granatnika zeby się nie zmęczyć

    Kula postrzelisz a granatem zabijesz. :-P

  • 6. Data: 2012-04-05 16:09:03
    Od: to <t...@i...pl>

    begin WW

    > Kula postrzelisz a granatem zabijesz. :-P

    Niekoniecznie, może skończyć się np. na oderwaniu kończyny.

  • 7. Data: 2012-04-05 16:28:12
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-04-05 16:09, to pisze:
    > begin WW

    > Niekoniecznie, może skończyć się np. na oderwaniu kończyny.

    Teraz jest moda na bronie "precyzyjne".

    A poważniej.
    Nie tak dawno policja strzelała do motocyklisty, który nie zatrzymał się
    na wezwanie.
    Uznano, i słusznie, że policjanci działali zgodnie z prawem.
    Rowerzyści chcą, aby ich traktować jako pełnoprawnych użytkowników
    ruchu, ale tylko wtedy, kiedy im to wygodne.
    Skoro zaakceptowaliśmy strzał do uciekającego użytkownika na motorze, to
    dlaczego nie akceptujemy do uciekającego na rowerze?

    Co, kolejne "święte krowy"?

  • 8. Data: 2012-04-05 16:36:57
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2012-04-05 16:28, WW pisze:

> [...]
    >
    > Pozdrawiam
    > WW - zdeklarowany kapelusznik
    > Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

    gdybyś debilu wiedział jaka będzie różnica w szkodach, kiedy rowerzysta
    w kogoś wjedzie, a kiedy wjedzie motor, to byś zrozumiał czemu do
    rowerzysty się nie strzela.

  • 9. Data: 2012-04-05 16:45:16
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2012-04-05 16:36, Jasio pisze:

    > gdybyś debilu wiedział jaka będzie różnica w szkodach, kiedy rowerzysta
    > w kogoś wjedzie, a kiedy wjedzie motor, to byś zrozumiał czemu do
    > rowerzysty się nie strzela.

    Przy uderzeniu rowerzysty w pieszego przy 50-100km/h na pewno nieznaczna ;-)

  • 10. Data: 2012-04-05 17:16:45
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 05/04/2012 15:45, RD wrote:

    > Przy uderzeniu rowerzysty w pieszego przy 50-100km/h na pewno nieznaczna
    > ;-)

    Do pieszych na autostradzie też powinno się strzelać.

    Tak samo jak do przechodzących na czerwonym świetle i rzucających
    papiery obok kosza.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil